Hvor gemmer den det henne ( T610 )
Fra : Renhof

Dato : 08-05-04 07:41

Hejsa.
Jeg har overført nogle ringetoner til min SE T610 via IrDa, hvortil jeg
brugte SE egen SE MMS Home Studio.

Den fortæller mig oxo at det er klaret, og gemt på telefonen ( Gemt ny
skabelon ) som den skriver.

Problemet er bare, at jeg har søgt efter de 3 ringetoner jeg har uploadet
til telefonen, uden at kunne finde dem nogen steder.

Så spørgsmålet er så: Hvor F..... gemmer de sig ???

--
Renhof
7500

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 09:06

> Jeg har overført nogle ringetoner til min SE T610 via IrDa, hvortil jeg
> brugte SE egen SE MMS Home Studio.

Jeg ved det ikke, men eventuelt i din WAP Push-indbakke?

Eller i MMS-indbakken?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg.

Fra : Renhof

Dato : 08-05-04 09:27

Hej Jeppe.

Intet i WAP Push-indbakke !

Og jeg har ikke noget der står som "MMS-Indbakke" nogen steder !

--
Renhof
7500

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 08-05-04 09:55

Renhof wrote:
> Hejsa.
> Jeg har overført nogle ringetoner til min SE T610 via IrDa, hvortil
> jeg brugte SE egen SE MMS Home Studio.
> Så spørgsmålet er så: Hvor F..... gemmer de sig ???

De gemmer sig i Billeder & lyde => Mine lyde

M.v.h
Niels

Fra : Renhof

Dato : 08-05-04 10:16

Hejsa.

Fandt dem endelig, de lå i : Billeder/Skabelon.

Så lige næste problem, hvordan flytter jeg dem så derfra, og over i lyde, så
jeg kan bruge dem til mine ringetoner ?

Skal lige siges, at jeg ikke bare spørger løs, uden at forsøge først, har
sat den sidste times tid, og bøvlet med det, men det kan jo oxo være, det
slet ikke kan lade sig gøre, at flytte lydfiler fra billeder/skabelon, og
over til "mine lyde" eller ?

--
Renhof
7500

Fra : Henrik W

Dato : 08-05-04 10:18

Renhof wrote:
> Den fortæller mig oxo at det er klaret, og gemt på telefonen ( Gemt ny
> skabelon ) som den skriver.

<snip>

> Så spørgsmålet er så: Hvor F..... gemmer de sig ???

Prøv at kigge under beskeder -> billed beskeder -> skabeloner

--
/Henrik W
"The difference between stupidity and genius is that genius has its

Fra : Renhof

Dato : 08-05-04 10:59

Takker for hjælpen..

Men selv en blind høne, finder korn....( nemmelig mig )

Jeg fandt ud af noget helt andet ( eller rettere blev fortalt ) som er meget
hurtigere, og ikke mindst lettere !!!!

Højreklikker bare på den lydfil jeg vil have overført til mobilen, og vælg
den dongle ( IrDa eller Bluetooth du bruger ) og donglen klarer resten, og
for at det ikke skal være løgn, gemmer den oxo filen i "Mine Lyde" på
mobilen.

Håber andre kan bruge dette lille fif, hvis de ikke vidste det i forvejen.
Jeg sidder stadig med stort smil i hele krydderen, over det kunne gøres
sådan

Renhof