Far cry ( DAM ) banen.
Fra : Lars

Dato : 08-05-04 00:30

Good DAMN kunne man næsten komme til at kalde banen. !
Efter en del tøven , hoppede jeg ud over kanten og ned i vandet.
Den gik pudsigt nok. !
Hvad så nu - jeg har ikke for meget ammo , og der er ikke så lidt
modstand efter mit hop.
Det lykkedes mig dog at komme et stykke ved at svømme , men den går ikke
i længden.
Bliver slagtet på brutal vis det samme sted hver gang.

Lars.......

PS. Iøvrigt så lykkedes det mig at kravle op af en af de skråninger ved
starten , fremfor at hoppe ned langs vandfaldet.
Blev skudt ned af en helikopter , så hoppet ved vandfaldet er vist
den vej jeg skal........ ! Lars.

Fra : Lars

Dato : 08-05-04 03:07

Lars <ZX@81.com> wrote in news:Xns94E363281C27ABcom@62.243.74.162:

> [...]

> starten , fremfor at hoppe ned langs vandfaldet.
> Blev skudt ned af en helikopter , så hoppet ved vandfaldet er vist

Er nu kommet lidt længere end sidst. !
Er henne ved lavaen og løber zig-zag mellem kugler og krudt i øjeblikket.
!! )))

Hjælp er derfor ikke påtrængt på nuværende tidspunkt......

Lars........

Fra : Peter T.

Dato : 08-05-04 16:45

Lars wrote:

> [...]

Du er kommet uden for det egentlige område og straffen er heli-deaths og du
kan intet gøre ved det. ;)

> Er nu kommet lidt længere end sidst. !

Jeg er nysgerrig. Hvordan kom du fra vandfaldet til vulkanen?

> Er henne ved lavaen og løber zig-zag mellem kugler og krudt i
> øjeblikket. !! )))

Hyggelig bane. Et tip er at kigge på kampen imellem mercs og mutagens på
lang afstand, hvor de fleste myrder hinanden uden at du løsner et skud. :)

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : Klaus G.

Dato : 08-05-04 18:12

> Du er kommet uden for det egentlige område og straffen er heli-deaths og
du
> kan intet gøre ved det. ;)
Jeg bryder lige ind i snakken.

Det med helikopteren forklare så en hel del :)

> Jeg er nysgerrig. Hvordan kom du fra vandfaldet til vulkanen?
Jeg sparede skudene, ved at løbe hen til stenen lige foran en når man
starter, venter på mutanten, når tiden var rigtig så løb jeg mod vandfaldet.
Den følger efter, men drukner når den lander :)

De andre mutanter kan ikk gå i vandet, dem som hopper i vandet drukner.

Jeg sniger mig så ellers bare hele vejen udenom til venstre langs bjerget,
det tager lidt tid :) På et tidspunkt skal man over floden, og så skal man
bruge sine skud på den mutant som står på den anden side, den står med et
våben nemlig, dem som har våben er nemlig de eneste som kan true en når man
svømmer. Når man kommer over på den anden side, så skal man snige sig hen
til den nedstyrtede helikopter, der får man lidt "proviant", og så er det
ellers bare videre...

> Hyggelig bane. Et tip er at kigge på kampen imellem mercs og mutagens på
> lang afstand, hvor de fleste myrder hinanden uden at du løsner et skud. :)

Ja, hvis man selv vil nakke det hele, så har man sq ikke kugler nok :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Peter T.

Dato : 08-05-04 19:18

Klaus G. wrote:

> Jeg sniger mig så ellers bare hele vejen udenom til venstre langs
> bjerget, det tager lidt tid :)

Godt gået med at have sneget dig udenom alle de mutagens, der er på venstre
side af floden! For den "officielle" vej er ellers at man dykker ned langs
floden indtil man simpelthen ikke kan dykke mere. Der hvor dykningen så
stopper, gemmer man sig i en busk bag en stor sten indtil en bestemt
mutagen kigger væk, hvorefter man sprinter resten af vejen i vandet indtil
man kan dykke igen. Og der fra kan man faktisk dykke sig frem til
helikopteren inde på stranden. :)

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : Klaus G.

Dato : 08-05-04 21:29

> [...]
> mutagen kigger væk, hvorefter man sprinter resten af vejen i vandet indtil
> man kan dykke igen. Og der fra kan man faktisk dykke sig frem til

Det var faktisk på den måde jeg først prøvede, men havde ikke gennemskuet
det med at vente i en busk, og hvad ved jeg :)

Fra : Lars

Dato : 10-05-04 13:47

Metoden til hvordan jeg kom videre fra foden af vandfaldet.

Efter mit hop ud over vandfaldet , svømmede jeg ikke det jeg kunne igen ,
som gjort talrige gange før.
I stedet kravlede jeg i land til venstre for floden da det var muligt.
Så vidt jeg husker , så er der en stor sten man kan gemme sig ved.
På modsat side af floden er der noget som ligner en sti , men her stod
der en af de voldsomme som jeg ikke lige havde lyst til at diskuterer
med. !!

Han gik dog mod venstre kort efter , og så var det at jeg fik benene på
nakken tværs over floden / bækken og via. stien snutter jeg så mod
venstre kort efter - hen til den store kasse hvor der var lidt mere ammo.
Ham som stod ved siden af kassen var ikke så kvik , og egentlig nem at
skyde ned.
Dermed var det bare om at løbe det sidste stykke til helikopteren. !
Pu-ha , det virkede godt nok umuligt til at begynde med , må jeg
indrømme.
Dermed ikke sagt det går godt næste gang man prøver. !!

Prøv evt. min opskrift hvis du sidder fast som jeg selv gjorde.
Hvis fjenderne husker sin plads , ja så burde man jo kunne gøre kunsten
efter igen og igen...........