indvaanere i Gunderup (Karlebo s.) ca. 168~
Fra : Erik R.N.

Dato : 08-05-04 00:13

Hej
Er der en Gunderup-kyndig der kan hjælpe.
Jeg ved ikke hvilke jordebøger og andet der er for tiden efter 1680 og frem. Jeg vil
så gerne vide om der nævnes en eller flere Anders Jensen i Gunderup.

--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk

Fra : Jens E. Christiansen

Dato : 08-05-04 18:28

Er du sikker på, at det er det rigtige sogn?
I Karlebo sogn findes landsbyen Gunderød.

Jens E. Christiansen

Fra : Erik R.N.

Dato : 08-05-04 21:39

Ååå ja, jeg var vist lidt søvnig i går, Gunderød selvfølgelig.
--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk