Half Life 2, er det udgivet?
Fra : P Kaasing

Dato : 07-05-04 19:28

Hej

Jeg synes jeg kan se på flere udenlandske sider, at HL2 er udgivet. Er der
nogen herinde der har modtaget det endnu?
Jeg fik sådan en gratis ting med et ATI grafikkort jeg købte, og har sendt
alt muligt over til dem, er der nogen der har erfaring for at det virker?

/Poul

Fra : Jan Richardy

Dato : 07-05-04 19:53

"P Kaasing" <ikkenogen@microhot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt muligt over til dem, er der nogen der har erfaring for at det virker?

Links til disse sider? Umiddelbart vil jeg tro, at du sidder og surfer på
nogle meget skumle websites.

http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=58802 <-- Den er fra i
går.

--

Mvh. - JanR
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Zalza

Dato : 07-05-04 20:27

Det er ikke udgivet endnu - det seneste jeg har hørt er at Gabe har udtalt
sig (i ikke ædru tilstand) om at det nok kommer denne sommer.
http://xplayn.com/?id=8304

Ang. du har fået en gode så du kan få spillet når det udkommer... ja self.
virker det da
Du skal nok bruge Steam til at hente spillet med når det kommer.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Kim2000

Dato : 08-05-04 00:28

> Jeg synes jeg kan se på flere udenlandske sider, at HL2 er udgivet. Er der
> nogen herinde der har modtaget det endnu?

Half-Life 2 er endnu ikke udkommet, i vores lille computerblad havde vi en
mindre artikel om det i sidste nummer, der står bl.a.:

"Vi har konstateret, at der er en spilbar, men dog langt fra færdig version
på nettet. Det er måske ikke engang det værste, for Valve har opkøbt kode
fra andre firmaer. Den kode er nu frit tilgængelig. Dermed kan man
forestille sig sagsanlæg i den nærmeste fremtid. Det er dog ikke sket endnu.
For Valve er det små fem års arbejde på en 3D motor, der er stillet
offentlig til skue. Det kan blive en særdeles hård økonomisk bet at sluge.
Valve har indtil videre udskudt lanceringen af HL-2 foreløbig frem til
april, hvilket givetvis skyldes, at det meste af Multiplayerdelen vil blive
skrevet om, så piratversionerne også i HL-2 vil være forment adgang."

http://www.damat.dk/BOW/artikler/half.htm

mvh
Kim

--
www.damat.dk - Helseprodukter og blad forlag

Fra : Martin Johansson

Dato : 08-05-04 00:43

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
blive
> skrevet om, så piratversionerne også i HL-2 vil være forment adgang."

Rent faktisk er det lykkeds nogle "smarte" personer, at compile det der blev
lækket, til en delvis spilbar version.
Den er til salg på åben gade i Rusland, det er en 2CD version der sågar er
oversat til russisk.
http://www.theinquirer.net/?article=13573

Fra : Silver

Dato : 08-05-04 01:23

> [...]
> alt muligt over til dem, er der nogen der har erfaring for at det virker?

Der går rygter om release til sommer, og jeg har osse hørt at det skulle
være den 30 september iår, håber på det første.

Silver.