[Civ3] Conquest eller Play the World?
Fra : Jane

Dato : 07-05-04 18:33

Jeg havde regnet med at købe "play the World" nu her men så
læser jeg til min overraskelse "Civ Conquests also includes
Play the World and features improved multiplayer support" på
http://www.firaxis.com/company_showrelease.cfm?releasenum=49
betyder det at hvis jeg køber "Conquest" istedet for "Play the
World" så får jeg både Play the World *plus* noget mere?
Hvilken kan i anbefale mig at bruge penge på?

Jane - lidt forvirret i dag

Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 07-05-04 21:43

få conquest med !! de fleste der spiller online lige nu, spiller med
conquest.... kort sagt køb det, hvis du vil spille meget online

Fra : Nic

Dato : 08-05-04 03:54

> [...]
> betyder det at hvis jeg køber "Conquest" istedet for "Play the
> World" så får jeg både Play the World *plus* noget mere?
Ja, conquests indeholder også play the world.

Verdens bedste strategi-spil. - Lidt sjovt du spørger, vi sidder 3 gutter her
og gamer det. Se klokken ;)

Fra : Ding-Dong

Dato : 08-05-04 07:45

Jane skrev i en meddelelse
> betyder det at hvis jeg køber "Conquest" istedet for "Play the
> World" så får jeg både Play the World *plus* noget mere?
Det er korrekt.

> Hvilken kan i anbefale mig at bruge penge på?
Conquest:c)

>Jane - lidt forvirret i dag
Det ka' jo smutte for selv den dårligste:c))
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Jane

Dato : 08-05-04 21:29

Ding-Dong skrev i <news:c7hvls$1qp$1@news.cybercity.dk>:

> Det er korrekt.

Jeg kan regne ud hvad jeg swkal - tak for hjælpen folkens!

Jane - ved at spare op...