Dagbog.
Fra : ah

Dato : 07-05-04 17:36

Hej Gruppe

Jeg har med glæde brug Bravenet weblog som dagbog på min hjemmeside, men nu
har de ændret på deres opsætning, og det bevirker at man ikke mere kan
skrive med danske æ ø og å, og der også er andre problemer. Jeg vil så hører
om der er en herinde som kender til en anden (gratis) dagbog tjeneste.

Med Venlig Hilsen

Anita

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 07-05-04 18:44

ah skrev:
> [...]
> om der er en herinde som kender til en anden (gratis) dagbog tjeneste.

Jeg tror godt vi kan finde en service, men skal vi ikke sikre os at det
slet ikke er muligt at fortsætte med samme service, og så få æøå til at
virke igen - kan vi få et link til din side?

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Christian Epstein

Dato : 08-05-04 08:34

ah wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> om der er en herinde som kender til en anden (gratis) dagbog tjeneste.

Ja, vi kunne hjælpe dig med at finde en nu service, men det klarer du nok
ligeså godt selv, www.google.dk er din ven, men det vi rigtig gerne vil er at
hjælpe dig med at lave en dagbog selv, som du så kan tilpasse lige precis som
du vil have den...

Hvis du mener du ikke er i besidelse af det nødvendige, så kan jeg hvis du har
mulighed for at bruge ASP og MSAccess på din hjemmeside sende dig koden som
jeg selv har lavet...

/Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : ah

Dato : 09-05-04 10:37

Hej Gruppe

Tusind tak for jeres gode svar!!!

Jeg tror jeg må gå den besværlige vej og rette alle mine dagbogsindlæg på
Bravenet. Det er jo en skam hvis alle de indlæg skulle gå tabt.

MVH

Anita

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 09-05-04 21:16

ah skrev:
> Jeg tror jeg må gå den besværlige vej og rette alle mine dagbogsindlæg på
> Bravenet. Det er jo en skam hvis alle de indlæg skulle gå tabt.

ja.. - men - der var en grund til at jeg bad om en adresse - jeg kan
ikke se om der er en chance for at løse det med en definition af
visnings-tegnsættet alene - det er meget muligt det kan lade sig gøre,
og det ville være _endnu_ lettere...

mvh

Jesper Brunholm