Tron 2.0 problemer
Fra : Mikael Jensen

Dato : 07-05-04 14:43

Hej alle

nu har jeg endelig fået købt Tron 2.0 men der er et problem, når jeg prøver
at starte spillet op kommer jeg til en menu hvor man skal vælge detail
level, lige meget hvilen jeg vælger hopper den ud på skrivebordet igen!!!

nogen ide til hvad jeg kan gøre?

Mikael

Fra : Anders D

Dato : 07-05-04 14:54

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> wrote in

> [...]
> prøver at starte spillet op kommer jeg til en menu hvor man skal vælge
> detail level, lige meget hvilen jeg vælger hopper den ud på

Hej Mikael

Har du opdateret din driver til grafikkortet og directx til de nyeste
versioner ?

Fra : Mikael Jensen

Dato : 07-05-04 15:05

Ja det har jeg, jeg har lokaliseret problemet, når jeg slår lyden fra i
options menuen går spillet fint i gang, hva faen kan jeg gøre for at få lyd
på i spillet?

jeg har onboard lyd.... skal jeg virkelig investere i et lydkort for at få
lyd på???

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-05-04 16:59

Mikael Jensen wrote:
> [...]
> at få lyd på i spillet?
>
> jeg har onboard lyd.... skal jeg virkelig investere i et lydkort for

Det burde ikke være nødvendigt. Har du prøvet at vælge 'disable hardware
sound' og disable 'EAX'?
Når du har dobbeltklikket Tron 2.0 ikonet, så vælg 'options'. Derinde
kan du slå det fra inden du starter spillet. Kig også readme filen
igennem, der er muligvis også et par indstillinger du kan skrive på
kommandolinjen i genvejen til spillet der kan hjælpe med et eller andet.

Tron 2.0 er i øvrigt efter min mening et rigtig fedt og lækkert udført
spil, med en fantastisk stemning og masser af nytænkning indenfor FPS
genren, jeg synes ikke helt det har fået den opmærksomhed det fortjener.

Dem der nød at spille System Shock II, verdens mest uhyggelige spil, vil
elske Tron 2.0.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mikael Jensen

Dato : 07-05-04 18:22

> Det burde ikke være nødvendigt. Har du prøvet at vælge 'disable hardware
> sound' og disable 'EAX'?

Ja det har jeg prøvet, jeg er gået systematisk igennem alle disables, og det
virker kun når jeg disabler sound....

Det er som om spillet mister lidt af sin chame uden lyd =)

Please er der ikke nogen der har en ide????

Mikael