linksys Wrt54g
Fra : Steen Wrem

Dato : 07-05-04 13:35

Jeg har installeret WiFi versionen på min linksys wrt54g router.
Det kører ganske fint, lige borset fra at jeg ikke kan lave en "server på
internettet" i spillet Vietcong mere.
Det er formentlig bare et kryds i router softwaren, som står forkert. Har
ikke kunne finde nogen userguide på WiFi versionen.
Er der en her i gruppen, som kunne afse 5 minutter i telefon, til lige at
gennemgå min router opsætning, ville jeg være meget glad. Jeg ringer
naturligvis dig op!

venligst svar på
mailto:steen@wrem.net

Fra : Steen Wrem

Dato : 07-05-04 21:12

On 07/05/04 14:34, in article 409b826d$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Steen Wrem" <steen.wrem@mail.dk> wrote:

> [...]
> Er der en her i gruppen, som kunne afse 5 minutter i telefon, til lige at
> gennemgå min router opsætning, ville jeg være meget glad. Jeg ringer

nå, jeg fik løst problemet, ved at sætte maskinen tilbage til fabriks
indstillinger
Vh steenw

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-05-04 21:46

In news:BCC1BA39.2D11%steen.wrem@mail.dk ,
Steen Wrem <steen.wrem@mail.dk> typed:

> nå, jeg fik løst problemet, ved at sætte maskinen tilbage til fabriks
> indstillinger

Ja, Wifi-box (og vist også de andre der laver hacked firmware) anbefaler at
man gendanner factory settings efter flash af ny firmware.

--
/Bjarke
http://www.mandril.dk