Størrsle
Fra : Jan Bagge

Dato : 07-05-04 13:06

Hvor stor kan man lave en fil før den slettes her ?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-04 13:26

Hej!

Jan Bagge wrote:

> Hvor stor kan man lave en fil før den slettes her ?

Du må slet ikke poste filer i alm. grupper - brug news:dk.binaer hvor grænsen er
ca. 250kb pr. postering så vidt jeg ved.

Du kan stille generelle spørgsmål om usenet i news:dk.velkommen en anden gang,
ok?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-05-04 13:46

Jan Bagge skrev:

> Hvor stor kan man lave en fil før den slettes her ?

Hvad var det lige du ikke forstod ved:
<news:Fkwmc.809$Me.634@news.get2net.dk> ?

Når du ikke har ordene 'binaer' i gruppenavnet, er det som regel
en ren tekst-gruppe. Hvis du stadig er i tvivl, så læs gruppens
fundats <http://usenet.dk/grupper.pl>.

Krydspostet til: dk.edb.hardware og dk.edb.hardware.bundkort.
FUT til: dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--
Hilsen