counter strike
Fra : Birgit

Dato : 07-05-04 12:40

hej gruppe

min søn har fået spillet half-life, jeg er blevet fortalt at man via den kan
hente counter strike.. Er der nogen der kan hjælpe for vi kan ikke finde ud
af det.. Forresten har han fødselsdag..

Hilsen Birgit

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-05-04 13:32

Birgit mumbled his insignificant opinion in:
409b7599$0$22940$ba624c82@nntp05.dk.telia.net

> min søn har fået spillet half-life, jeg er blevet fortalt at man via
> den kan hente counter strike.. Er der nogen der kan hjælpe for vi kan
> ikke finde ud af det..

Nemmest er nok at hente denne:
http://www.steampowered.com/download/SteamInstall.exe

Og lade den downloade counterstrike.

> Forresten har han fødselsdag..

Så plejer man vist at give flødeboller? -med kokus tak

Fra : quilard

Dato : 13-05-04 21:00

"Birgit" <mortil3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> hente counter strike.. Er der nogen der kan hjælpe for vi kan ikke finde

Når nu han er kommet i gang så sig til ham at han også skal prøve dod

Fra : TexasFlood

Dato : 16-05-04 10:12

Søg efter "Counter Strike Steam" på Google.

Fra : [TO]GrandOldMan

Dato : 19-05-04 22:51

"TexasFlood" <stevie@--nospam--cool.dk> skrev i en meddelelse
> Søg efter "Counter Strike Steam" på Google.
>

> "quilard" <quilard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvis han skal ind og spille online så skal han herind:

http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow

og så klikke på:

Click here to download the Steam installer.

Det er et lille program der hedder steaminstaller.exe... som åbner op for
steams store verden...

når han starter det så skal han have sin cdkey klar og så en email der
virker og så et password som han kan huske..

og så er det bare at følge med i hvad der sker på skærmen.. men han skal
gøre det en aften han ikke vil lave andet på nettet.. for der er meget der
skal hentes.. Jeg vil lige bruge lejlighede til at anbefale dod (day of
defeat) som også er et mod af HL som CS er... DOD hander bare om WWII og den
store forskel er at du genopliver inden for 10 sek. efter du er blevet
skud... hvor imod at du i CS skal vente til runden er slut før du kan spille
igen..