sim city 3000
Fra : Aragorn24

Dato : 07-05-04 11:59

nogen der har et link til at patche sim city 3000. Kan ikke få det til at
virke med windows 3000..??

Fra : Laziter [9440]

Dato : 07-05-04 12:22

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der har et link til at patche sim city 3000. Kan ikke få det til at
> virke med windows 3000..??

Det er der ikke nogen der kan, for den Windows version er ikke udgivet endnu
*GG*

Mvh
Benjamin

Fra : Aragorn24

Dato : 07-05-04 12:58

Ahhh, det er min kæreste

Hun smiler, og siger ups

Er der nogen der kan få SIM 3000 til at virke under XP?

Fra : Gerner

Dato : 07-05-04 14:20

On Fri, 7 May 2004 13:58:16 +0200, "Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Ahhh, det er min kæreste
>
>Hun smiler, og siger ups
>
>Er der nogen der kan få SIM 3000 til at virke under XP?

Her er et svar fra ca. 11 måneder siden. Det er nok gyldigt i dag også.

On Mon, 9 Jun 2003 12:16:55 +0200, "Rikke" <RikkeBendlinNoSpam@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg havde samme problem og har prøvet alt muligt uden held. Du har sikkert
>Windows Xp... og så må vi bare erkende, at det altså ikke kan køre herunder.
>Hvis du elsker Simcity skulle du prøve Simcity 4, det er slet ikke så
>dårligt. Ellers må du finde dig en ældre computer.

Eller instalere win98 os og så bytte mellem 98 og xp.

--
Gerner
1165WU/5489hrs

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 20-05-04 12:30

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Ahhh, det er min kæreste
>
> Hun smiler, og siger ups
>
> Er der nogen der kan få SIM 3000 til at virke under XP?

He he, jeg var lige ved at tro at det var det nye kodeord for Longhorn ;)

Rasmus Thorsø Nielsen