Fjernelse af talkback?
Fra : John Poulsen

Dato : 07-05-04 11:47

Hejsa NG.

Har Mozilla 1.6 installeret på min XP.

Er det muligt at få det pi*** iriterende Netscape Talkback fjernet?

Hvis ikke, hvordan kan jeg som det mindste få det deaktiveret?

På forhånd mange tak - dette gider jeg ikke mere.

Mvh.

John Poulsen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 07-05-04 21:37

Hej John

John Poulsen wrote:
> Har Mozilla 1.6 installeret på min XP.
> Er det muligt at få det pi*** iriterende Netscape Talkback fjernet?

Hmm, jeg forstår ikke at du synes talkback er irriterende. Medmindre
altså din browser går meget mere ned end min.

Er det under alle omstændigheder ikke rart at få crashbugs rapporteret
så der er større chance for at de bliver rettet til næste release?

> Hvis ikke, hvordan kan jeg som det mindste få det deaktiveret?

Jeg ved ikke om man kan deaktivere eller afinstallere det alene, når man
først har sagt ja til at installere det og har aktiveret den. Men du kan
altid afinstallere Mozilla og geninstallere uden at inkludere talkback
support (jeg tror nok du skal vælge "custom installation" eller sådan
noget lignende undervejs). Dine indstillinger og bookmarks vil blive
husket, så det er en operation du roligt kan lave.

Når du nu alligevel skal installere igen, så kunne du jo evt. prøve at
installere en "1.7 branch build" i stedet. Jeg kører selv med en 1. maj
udgave af denne, og den virker /meget/ stabil og marginalt bedre end den
lidt ældre 1.7 Release Candidate 1.

Du kan hente seneste "1.7 branch build" fra:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/nightly/latest-1.7/

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : John Poulsen

Dato : 08-05-04 07:36

"Stig Nygaard" <stig@nospamto-r-o-c-k-l-a-n-d.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt ældre 1.7 Release Candidate 1.
>
> Du kan hente seneste "1.7 branch build" fra:

Takker - det lyder da interessant

Mvh.

John