PCI 66 MHz enheder og bundkort
Fra : KT

Dato : 07-05-04 10:16

Jeg har en SATA controller der understøtter 66MHz PCI.

Hvilke bundkort kan udnøtte de 66 MHz (Uden at overclocke op til de 66 MHz)
?

Hvad skal jeg kigge efter, hvis mit næste bundkort skal kunne køre min
SATAcontroller ved 66MHz, samtidig med et andre PCIenheder kan køres ved
standardhastigheden på 33MHz ?

Mvh Kim

Fra : Esben

Dato : 07-05-04 11:16

"KT" <detsortehulATSLETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal jeg kigge efter, hvis mit næste bundkort skal kunne køre min
> SATAcontroller ved 66MHz, samtidig med et andre PCIenheder kan køres ved

Kig efter PCI-X porte - men det er typisk kun server- og workstationboards
der har det.

--
Esben

Fra : KT

Dato : 07-05-04 11:34

"Esben" <nospam@gruf.dk> wrote in message
> [...]
> MHz)

> Kig efter PCI-X porte - men det er typisk kun server- og workstationboards

Ok, takker!

Mvh Kim