Website om spil og porte
Fra : Anders D

Dato : 07-05-04 10:05

Hej alle på dk.spil.computer.

Jeg er igang med at opbygge et website på engelsk der skal indenholde
information om spil og porte der skal åbner for at få spil/programmer til
at kører bag en firewall eller en router.

Dette er et større projekt end jeg havde regnet med.

Derfor ville jeg spørger om der er nogen der kunne værer interesseret i at
hjælpe. (der gives ikke løn eller nogen anden form for belønning.)

Siden ligger på egen server.

Information er gratis og websitet er lavet på baggrund af egen interesse i
at vide mere.

Der søges et par stykker til at skrive indlæg om pc-spil og nyheder.

Der søges også et par stykker til at søge information om porte der skal
åbnes.

Hvis der er nogen der er interesseret eller vil have mere information smid
mig en mail på .:

kylix@globalports.tk

Websitet ligger på http://www.globalports.tk

Mvh.

Anders Duch
Globlports.tk

Fra : Casper Bang

Dato : 09-05-04 17:50

> Jeg er igang med at opbygge et website på engelsk der skal indenholde
> information om spil og porte der skal åbner for at få spil/programmer til
> at kører bag en firewall eller en router.

Lyder som en god idé! Hvor mange af os har ikke søgt i timevis efter
portnummeret til et eller andet spil? (I know, I have)

> Derfor ville jeg spørger om der er nogen der kunne værer interesseret i at
> hjælpe. (der gives ikke løn eller nogen anden form for belønning.)

Det har jeg ikke tid til - men derfor kan jeg da godt komme med et par
kommentarer :)

> Websitet ligger på http://www.globalports.tk

Jeg ved godt den her nyhedsgruppe ikke er til reviews af hjemmesider, men
vil da lige smide et par kommentarer til min umidelbare oplevelse af siden.
Vi starter med en "klik her for at komme videre"-side... jeg kan ikke se
hvad den skal gøre godt for, især eftersom den har en popup.
Når vi kommer videre ind har vi en hjemmeside i det efterhånden standard
PHP-look (POST-nuke tror jeg laver det!?). Jeg synes det er kedeligt og
uoverskueligt...
Jeg har kigget på siden et par minutter, og har ikke kunnet finde en liste
over de forskellige spil+porte - hvis det er dét siden omhandle, så smid dog
det som det første man ligger mærke til!
News og polls er da meget sjove - hvis de ikke overskygger sidens emne.

Jeg håber du kan bruge det til noget :) Det vil være rart en dag at have en
side med informationer om hvordan vi får vores spil online.

MVH
~Casper Bang

Fra : Anders D

Dato : 10-05-04 20:30

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote
in news:409e614b$0$1128$bc7fd3c@news.sonofon.dk:

> [...]
>
> Jeg håber du kan bruge det til noget :) Det vil være rart en dag at
> have en side med informationer om hvordan vi får vores spil online.

Takker for din respons :)

Fra : Carsten

Dato : 11-05-04 08:13

Jeg ville være villig til at videregive PORT information omkring spil.

Men vil nok anbefale dig at lave et INDBERETNINGSSTED på din hjemmeside
hvor folk kan indsende port information. Jeg ville godt støtte en sådan
hjemmeside.

Omkring dit spørgsmål om "at skrive indlæg om pc-spil og nyheder" vil jeg
foreslå du henter
overskrifter og linker til andre hjemmesider. Der har bla. været et par
spilanmeldelser
www.hardwaretidende.dk samt der er ofte nyheder på www.hardinfo.dk samt
andre danske hjemmesider. Evt. et INDSEND NYHED/SPIL-TEST sted på siden.

Mvh
Carsten

Fra : Anders D

Dato : 11-05-04 19:09

Hej Carsten

"Carsten" <remove@***tele2adsl.dk> wrote in

> [...]
>
> Men vil nok anbefale dig at lave et INDBERETNINGSSTED på din
> hjemmeside hvor folk kan indsende port information. Jeg ville godt

Det er der også.. det kræver dog at man er logget ind på siden.
Det hedder 'write a review' under GP reviews hvor man også kan se de
porte der ligger i databasen.

> [...]
> på www.hardwaretidende.dk samt der er ofte nyheder på www.hardinfo.dk
> samt andre danske hjemmesider. Evt. et INDSEND NYHED/SPIL-TEST sted på

Det lyder som en go' ide..