Bogtip - Mergus Fotoindex 1-5 til 135,-
Fra : Carsten Bøhrk

Dato : 01-05-01 10:01

Fantastisk bog med 4600 gode billeder af diverse fisk med
kønsbeskrivelse, opdrætsforhold, vandforhold, foderpreferencer,
socialitet osv. Den er dog på tysk (desværre Jan) til den utrolige
pris af 135,- i Gads boghandel.

Jeg var først inde ved en af de lokale akva-pushere men de ville have
over 200 kr. for den samme bog. Avifauna vil have 175,- men at tænke
sig - Gad var sgu' billigst. Den skal bestilles hos Gad.

Der er mulighed for at vælge en dyrere indbinding, men min udgave er
fin og indbundet som billigbog.

\carsten

------
Fjern xxx ved mail.

Fra : Jan Boegh

Dato : 01-05-01 15:39

"Carsten Bøhrk" <boehrkxxx@skjoldhoej.dk> wrote in message
> [...]
> kønsbeskrivelse, opdrætsforhold, vandforhold, foderpreferencer,
> socialitet osv. Den er dog på tysk (desværre Jan) til den utrolige

Jeg kan godt læse billeder på tysk
De har den tilsyneladende ikke i deres internetboghandel ( www.gad.dk ).

vh
Jan

Fra : Carsten Bøhrk

Dato : 04-05-01 12:35

On Tue, 1 May 2001 16:38:35 +0200, "Jan Boegh" <jan@boegh.X_net>
wrote:

>De har den tilsyneladende ikke i deres internetboghandel ( www.gad.dk ).
>
>vh
>Jan

Ekspedienten så også i første omgang meget skeptisk ud, men jeg
insisterede på at Mergus var et kæmpe forlag og det måtte Gad da kende
til. Det gjorde hun dog ikke, men var professionel nok til at lade
sagen gå videre.

Derefter blev jeg skeptisk omkring prisen, da Gad nok ikke havde
rabatordninger med Mergus. Men jeg blev så sandelig ikke skuffet. Så
den skal og kan bestilles.

\carsten
------
Fjern xxx ved mail.