Nedkøling af chipset
Fra : NiceDane

Dato : 07-05-04 02:46

Jeg har et GA-8IK1100 MOBO med Intel 875P IHCR5 chipset og den blæser
som køler larmer ad H til.

Jeg har kigget rundt på nettet men kan ikke finde nogle konkrete
oplysninger om nedkøling af chipsettet.

Zalman har nogle kølere til Northbridge, men dem kan jeg vel ikke
bruge til Canterwood?
Er der nogen som har kendskab til nedkølings elementer til mit Mobo_

Derudover skal jeg også skifte min strømforsyning, men det burde vist
være nogenlunde lige til.

Mvh.
Kristian

Fra : MN

Dato : 07-05-04 08:52

"NiceDane" <kristiand@forum.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen som har kendskab til nedkølings elementer til mit Mobo_
>
> Derudover skal jeg også skifte min strømforsyning, men det burde vist

http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACSW040&Fane=COLD,COCOMB

Mogens