Efterlysning: Navn på flg. film (eng)
Fra : Jakob

Dato : 07-05-04 00:06

Hej NG.

Håber, dette er den rette NG at poste i.

Tilbage i 96-98 så jeg en del film i de studerende biograf, Biotex, og
Biffen, Aalborg.

Filmene var for et marginalt og indforstået publikum, f.eks. Clockwork
Orange olign. fede film.

Jeg er nu på jagt efter en af de kult film, men kan ikke huske titlen.

Handlingen foregår vist nok i England, hvor en taber-gut møder en checket
gut. Den checkede gut fester for vildt og har det motto, at han vil ikke
blive 40 år (for han nægter at blive ældre, da "gammel" fra hans perspektiv
er = intet liv).

Plottet er, at den festglade gut er snart ved at fylde 40 (og dermed i
kraftig konflikt med sig selv). Det er meget underholdende, men også lidt
eftertænksomt.

Og som I nok har regnet ud, er jeg på jagt efter titlen på den film. Skal
vise den for en kammrat, der har de tlidt på samme måde, som ham gutten, der
nægter at blive ældre end 40.

Håber meget, nogle af Jer kan hjælpe mig :)

Måske er der nogle af Jer, der har et program fra Biotex fra den gang?! Det
vil VIRKELIG være guld værd :D

FYI har jeg kopieret et par links ind:
http://www.biotex.auc.dk/forsidebiotex.dwt
http://www.biffen-aalborg.dk/page2.aspx

På forhånd tak

Mvh
Jakob

Fra : Mads TJ

Dato : 07-05-04 12:31

du kunne jo evt. selv prøve at søge her:
http://www.imdb.com/Find?select=Plots&for=&Go.x=21&Go.y=8

jeg kunne ikke lige umiddelbart finde noget - dertil har dine ledetråde
været for tynde, desværre :o/

//Mads TJ

Fra : Jakob

Dato : 08-05-04 14:51

Hej Mads

Tak for linket - ja, mine informationer er ret sparsomme, desværre.

Bare jeg havde nogle af de filmoversigter, Biotex/ Biffen havde den gang.
Det var rene kult film, Man Bites Dog etc. :D

Men tak for hjælpen, fortsat god weekend!

Mvh
Jakob