Billig abonnement uden Dankort
Fra : John

Dato : 06-05-04 23:17

Hej,

En af mine venner har ikke dankort. Hvad er det billigste abonnement og
minutpriser, hvis man skal tilmeldes PBS eller have en regning tilsendt? Kan
abonnementet også benyttes fra udlandet er det perfekt...

Mvh
John

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 07-05-04 03:26

On Fri, 7 May 2004 00:17:11 +0200, "John" <jjensen@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>minutpriser, hvis man skal tilmeldes PBS eller have en regning tilsendt? Kan
>abonnementet også benyttes fra udlandet er det perfekt...

Telia Comfort (tror jeg nok)

KS

Fra : Knud Berggreen

Dato : 07-05-04 10:03

> [...]

>minutpriser, hvis man skal tilmeldes PBS eller have en regning tilsendt? Kan
>abonnementet også benyttes fra udlandet er det perfekt...

Har han netbank?
Telmore kan håndtere både eDankort (som er en netbankbetaling) og
netbankbetalinger fra Nordea, Danske og BG.

/Knud

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 07-05-04 13:19

Knud Berggreen wrote:

> Har han netbank?
> Telmore kan håndtere både eDankort (som er en netbankbetaling) og
> netbankbetalinger fra Nordea, Danske og BG.

Eller M1, billig og via pbs, samt du skal ikke betale penge for at få
lov at bruge din mobil i udlandet. Bruger dem selv og har aldrig haft
nogle problemmer.
Samt man får en masse ringetoner og lign. til sin telefon.

Fra : TBC

Dato : 08-05-04 01:46

"Apollo14 aka Kenneth Rugaard" <mail@kenneth-rugaard.dk> skrev i en
meddelelse news:409b7ea9$0$477$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> nogle problemmer.
> Samt man får en masse ringetoner og lign. til sin telefon.

Ser helt fornuftigt ud. Jeg har det samme problem med en onkel der ikke har
hverken netbank eller dankort (og også nægter at få det). Problemet med M1
er bare at TDC's net ikke dækker helt lokalt i det hus han bor i, grundet
lokale geografiske forhold. Findes der tilsvarende billige løsninger med PBS
på f.eks Sonofons net som går fint igennem i hans hus?

TBC

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-05-04 09:41

TBC skrev bl.a.:
> "Apollo14 aka Kenneth Rugaard" <mail@kenneth-rugaard.dk> skrev
> i en meddelelse

M1 hvad er nu det for et selskab?
evt link

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Lars C

Dato : 08-05-04 10:15

http://www.m1.dk :)

--
Lars

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-05-04 21:22

Lars C skrev bl.a.:

> http://www.m1.dk :)

Takker

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Lars C

Dato : 08-05-04 22:18

On Sat, 8 May 2004 22:22:23 +0200, "Lars Raaby"
<No_Antivirus@raaby.indvalid> wrote:

>Takker

Husk dog lige at læse det med småt. Det står nemlig ikke i deres
prisliste at det koster 50 kr om måneden hvis man ikke har et forbrug
på minimum 50 kr. Det skal man ind under abonnements betingelser for
at finde ud af. Gad vide hvor mange der har glemt at læse dem. :-/

--
Lars

Fra : Fischer

Dato : 08-05-04 06:19

> Eller M1, billig og via pbs ....

Man bør bemærke, at M1 som de eneste takserer pr. påbegyndt minut.
Så reelt set betaler man en højere minutpris end den de reklamerer med -
især hvis man er til korte opkald.

*Fischer