Chok - kan ikke finde forhandler af ynglin~
Fra : CK

Dato : 06-05-04 22:27

Hej Alle

Så sidder man her en aften og skal til at bestille missernes yndlingsguf
på zooplus. Jeg bladrer lidt rundt på siderne og tilsidst går den
grufulde sandhed op for mig..... Jeg kan ikke finde "Whiskas Kitbits mit
käse und Fleisch", som er missernes yndlingsguf og det som de allesammen
får hver aften når vi er gået i seng og hver morgen inden vi tager på
arbejde. Det er virkelig de eneste godbidder de virkelig gerne vil have.
Jeg er lidt i en chok tilstand, fordi det er også sidste udkald at jeg
får bestilt, men de plejer ikke at være længe om at sende det, så jeg
har lidt dårlig samvittighed og nu skal jeg så se på missernes
bebrejdende blikke og ikke mindst Carstens, min kæreste.
Så derfor må jeg bede om jeres hjælp, er der nogen der kender nogle
andre online shops med det produkt, jeg kender kun til at det forhandles
i Tyskland?
Sidste udvej er at vi må køre til Tyskland for at hente dem *GG*

Nu vil jeg snige mig i seng...

Med venlig hilsen
Christina

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 06-05-04 22:36

Kan det her bruges ?

http://www.zoozity.dk/templates/product.asp?product=5010394994798

Johny Pedersen

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 06-05-04 22:40

Fandt lige en bedre.
http://www.yopi.de/Whiskas_Kitbits_Kaese_Fleisch

Fra : CK

Dato : 07-05-04 13:19

Hr. Pedersen <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Mgymc.1403$9h.1266@news.get2net.dk...
> Fandt lige en bedre.
> http://www.yopi.de/Whiskas_Kitbits_Kaese_Fleisch

Hej

Mange tak for dit svar, det var lige hvad vi manglede. Desværre så kan
man maks. købe 12 poser og så har man ikke brugt nok penge til at få det
sendt og jeg ville gerne have omkring 30 poser. Så nu har jeg skrevet
til dem for at høre om det kan lade sig gøre?

Tak igen, hvad skulle man gøre uden NG'en!

Mvh Christina
--
www.purpletribes.dk