Mangler Steen Jørgensen en arm!!!!?
Fra : zcully

Dato : 06-05-04 21:46

Øøøh mine forældre var inde og se noget Elvis show hvor Steen Jørgensen fra
Sort Sol også var med som vokal og de er overbevidst om at han kun har en
arm eller at den ene ihvertfald er MEGET vissen. Vist nok den venstre.
Jeg benægtede totalt. Det kunne ikke passe.

Det kan da ikke være rigtigt eller...?
Er der evt. sket noget med ham for nyligt?

/Zcully

Fra : Jokerman

Dato : 06-05-04 21:54

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg benægtede totalt. Det kunne ikke passe.
>
> Det kan da ikke være rigtigt eller...?
> Er der evt. sket noget med ham for nyligt?

Ja, vist nok efter en bil ulykke. det sidste er jeg ikke sikker på.
Hilsen Jokerman>

Fra : Per Tolbøll

Dato : 06-05-04 21:54

> [...]
> arm eller at den ene ihvertfald er MEGET vissen. Vist nok den venstre.
> Jeg benægtede totalt. Det kunne ikke passe.

Joda. De gamle har helt ret

> Er der evt. sket noget med ham for nyligt?

Han er mig bekendt født sådan

/Per

Fra : Koeffe

Dato : 06-05-04 22:22

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse

> fra

Jooow :)
Jeg fandt oggså først ud af det her for ca et år siden. Det viser bare hvor
godt de har camoufleret det. Svjv ser man ham altid kun fra én side i
videoer. Der bliver i hvert fald gjort meget for at skjule det.

--
Koeffe

Fra : martin

Dato : 07-05-04 11:13

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote in message
> [...]
> godt de har camoufleret det. Svjv ser man ham altid kun fra én side i
> videoer. Der bliver i hvert fald gjort meget for at skjule det.

Efter sigende holdt Steen J. på et tidspunkt en rund fødselsdag, hvor også
Poul Borum var med. Han medbragte passende en gave, nemlig en kogebog for
ungkarle. Den var på engelsk og hed "Cooking single-handed".
Martin

---

Fra : zcully

Dato : 07-05-04 11:49

> [...]
> godt de har camoufleret det. Svjv ser man ham altid kun fra én side i
> videoer. Der bliver i hvert fald gjort meget for at skjule det.

Ved du hvordan det er sket?
Er det et biluheld eller...?

/Zcully

Fra : Koeffe

Dato : 07-05-04 14:09

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ved du hvordan det er sket?
> Er det et biluheld eller...?

Nej, jeg ved det faktisk ikke. Jeg så det bare engang et dokumentar/portræt
program om Sort Sol. De har nok sagt deti programmet, men jeg kan ikke huske
det.

--
Koeffe

Fra : Hibbit

Dato : 07-05-04 21:53

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in

vissen. Vist nok den venstre.

> Ved du hvordan det er sket?
> Er det et biluheld eller...?

Niks. Hans mor tog thalidomid under graviditeten.
På det tidspunkt var bivirkningerne ved præparatet ikke kendt.

Keld

Fra : Steen Jensen

Dato : 06-05-04 21:56

"zcully":

> Er der evt. sket noget med ham for nyligt?

Siden har startede i Sods midt i 70'erne har han i hvert fald kun haft den
ene arm at gøre godt med - men så er det jo heldigt at han kan synge med
munden

--
Steen

Ta' hatten af hvis du vil maile mig

Fra : Jesper Larsen

Dato : 06-05-04 22:33

Ja det gør han det skete engang i 80´erne da der var den der afrika
indsamling med bl.a Nana, men Steen gav bare en hel arm istedet for en hånd
til afrika

DoC

Fra : Stig Nygaard

Dato : 07-05-04 00:52

Jesper Larsen wrote:
> Ja det gør han det skete engang i 80´erne da der var den der afrika
> indsamling med bl.a Nana, men Steen gav bare en hel arm istedet for en hånd
> til afrika

ROFL.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-05-04 01:29

Jesper Larsen skrev:
> Ja det gør han det skete engang i 80´erne da der var den der afrika
> indsamling med bl.a Nana, men Steen gav bare en hel arm istedet for
> en hånd til afrika

Morale:
Ræk aldrig Fanden en lillefinger. Han tager hele hånden og armen med.

--
'rluf :·)

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 07-05-04 02:03

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Morale:
> Ræk aldrig Fanden en lillefinger. Han tager hele hånden og armen med.

Vil du hermed antyde at Fanden er afrikaner.?

Volds

--
Aequam servere mentem

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-05-04 07:24

Karsten Enevoldsen" skrev:

> Vil du hermed antyde at Fanden er afrikaner.?

Nej, det var ikke min hensigt. Jeg tror at Fanden er kosmopolit,
og at han har opfundet *trommemaskinen*, *rytmeboksen* og
den *programmerede rytme* - og så har han 2 til 4 fødselsdage.

--
'rluf

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-05-04 11:42

> [...]
> og at han har opfundet *trommemaskinen*, *rytmeboksen* og
> den *programmerede rytme* - og så har han 2 til 4 fødselsdage.

He He, Så må han jo lide af personligheds spaltning

M.V.H....Benny..

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-04 21:52

> Vil du hermed antyde at Fanden er afrikaner.?

LOL! - det var så dagens griner!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 07-05-04 02:03

Fra : Per Madsen

Dato : 07-05-04 14:38

http://www.ecotox.dk/roll.mov

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-05-04 16:00

Per Madsen wrote:

> http://www.ecotox.dk/roll.mov

*ROFL*

Men der mangler lige et bækkenslag til sidst...!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-05-04 23:24

zcully wrote:
> Mangler Steen Jørgensen en arm!!!!?

Øh! Ja!

/David

Fra : Ole

Dato : 12-05-04 10:56

On Fri, 07 May 2004 00:23:41 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Øh! Ja!

Arme ham

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 08-05-04 16:00

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message news:<409aa3ef$0$11567$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> Jeg benægtede totalt. Det kunne ikke passe.
>
> Det kan da ikke være rigtigt eller...?
> Er der evt. sket noget med ham for nyligt?

Ja, det var meget tydeligt "kong-rock" koncerten igår.
Mvh
Klavs.

Fra : Mads Kongshøj Sørens~

Dato : 04-06-04 01:15

Jo han mangler en arm. Og det har han vist altid gjort.
Mads