Hjælp.
Fra : Hans Poulsen

Dato : 06-05-04 20:47

Hvor får man det til at smøre på pikhovedet
Der skulle give en pirende fornemelse.
Hans.P.

Fra : Nicolai

Dato : 06-05-04 22:06

On Thu, 6 May 2004 21:46:40 +0200, "Hans Poulsen" <poulsen@lite.dk>
wrote:

>Hvor får man det til at smøre på pikhovedet
>Der skulle give en pirende fornemelse.

Du har flere muligheder... Tigerbalsam (fås det ikke ved Matas og i
sportsforretninger?), nogen bruger chiliolie - ren chilisovs skal du
holde dig fra med mindre du er masochist.

Og så er vi nogen der kan nøges med fantasien for at få en pirrende
fornemmelse og en stiv tissemand ;)

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : vadmand

Dato : 06-05-04 22:40

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> holde dig fra med mindre du er masochist.
>
> Og så er vi nogen der kan nøges med fantasien for at få en pirrende

Er det en særlig form for ondskabsfuldhed, at du råder en sagesløs person
til at smøre tigerbalsam på pikken?

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 07-05-04 00:03

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Er det en særlig form for ondskabsfuldhed, at du råder en sagesløs person
> til at smøre tigerbalsam på pikken?

aaaaaaaaahahahhahahhahaaaaaaaaaaaaahahahhahahhahahahahhahhaha...............
....*LOOOOOOOL*

Fra : Nicolai

Dato : 07-05-04 12:57

On Thu, 6 May 2004 23:40:23 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

Hej Per,

>Er det en særlig form for ondskabsfuldhed, at du råder en sagesløs person
>til at smøre tigerbalsam på pikken?

Overhovedet ikke. Det er der skam en del der bruger. Prøv lige at læs
det oprindelige spørgsmål igen, ud fra det kan du (eller jeg for den
sags skyld) ikke se præcis hvad det er man vil opnå.

Som man råber i skoven får man svar.

Dermed er mit svar altså ligeså godt som dit. Nå nej du havde jo ikke
noget svar. Faktisk er der da ikke andre der indtil nu er kommet med
noget bedre forslag for at få en pirrende fornemmelse?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Jane

Dato : 07-05-04 16:16

On Thu, 06 May 2004 22:06:28 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

>Du har flere muligheder... Tigerbalsam (fås det ikke ved Matas og i
>sportsforretninger?),

Virker tigerbalsam også på kvinders skamlæber? Men man skal vel også
passe på med at få for meget på.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : René

Dato : 07-05-04 16:51

> Virker tigerbalsam også på kvinders skamlæber? Men man skal vel også
> passe på med at få for meget på.

det tror jeg ikke du skal prøve, en min kæreste var sammen med...for længe
siden, gjorde det ved hende, og sagde det gjorde a helved til ondt.

Fra : Jane

Dato : 07-05-04 16:58

On Fri, 7 May 2004 17:50:54 +0200, "René" <æøå@æøå.æøå> wrote:

>det tror jeg ikke du skal prøve, en min kæreste var sammen med...for længe
>siden, gjorde det ved hende, og sagde det gjorde a helved til ondt.

Okay, det vil jeg så lade være med
Men når det har en god virkning på pikhoved, så skulle man jo tro at
det havde tilsvarende på skamlæber eller klitoris.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Poul Nielsen

Dato : 08-05-04 12:34

"Jane" <nojane@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men når det har en god virkning på pikhoved, så skulle man jo tro at
> det havde tilsvarende på skamlæber eller klitoris.

Prøv nogle butikker der sælger seksuelle hjælpemidler, der findes sikkert én
der ved hvad der er godt for skamlæberne.

Fra : Nicolai

Dato : 07-05-04 18:26

On Fri, 07 May 2004 17:15:46 +0200, Jane <nojane@get2net.dk> wrote:

>Virker tigerbalsam også på kvinders skamlæber? Men man skal vel også
>passe på med at få for meget på.

De får blod til, og gør det meget følsomt. Men smertetærskler er jo
forskellige, og personligt kunne jeg slet ikke overveje at bruge den
slags ting. Og ja jeg vil tro der skal usandsynligt lidt til for at få
effekt.

Læste lidt i samme boldgade om en domina der brugte Vicks Vapor-rub
(som vel er nærmest det samme) til at gnide ind omkring
endetarmsåbningen på sit offer. Ikke lige noget for mig.

Der er jo også nogen der bruger brændnælder til at piske med, både de
lidt polstrede steder, men også kønsdelene. Hver sin smag!

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Jane

Dato : 08-05-04 11:50

On Fri, 07 May 2004 18:26:09 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>forskellige, og personligt kunne jeg slet ikke overveje at bruge den
>slags ting. Og ja jeg vil tro der skal usandsynligt lidt til for at få
Jo, men hvis man så blandede det op med noget mere neutralt smørelse,
ville det vel blive fortyndet. Hvis jeg skulle eksperimentere med det,
ville jeg nok ikke begynde med de følsomme kønsdele, men først afprøve
det forsigtigt på armen for at mærke virkningen.

>Læste lidt i samme boldgade om en domina der brugte Vicks Vapor-rub
>(som vel er nærmest det samme) til at gnide ind omkring
>endetarmsåbningen på sit offer. Ikke lige noget for mig.

Uha, jeg tror ikke man er i stand til at føle andet end at det brænder
og svider.

>Der er jo også nogen der bruger brændnælder til at piske med, både de
>lidt polstrede steder, men også kønsdelene. Hver sin smag!

Heller ikke noget for mig. Det klør og hæver så forfærdeligt.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Henning

Dato : 07-05-04 18:08

Jane wrote:

> Virker tigerbalsam også på kvinders skamlæber? Men man skal vel også
> passe på med at få for meget på.

Hi Jane

Du kan experimentere med at lave en mild chili-dressing, a la som
til grill kød, prøv forst at dup lidt på tungen, ganen eller på indersiden
af kinden, mærker du det som lidt snurrende fornemmelse, kan du
prøve mellem skamlæberne, brænder og svier det, så er det for
stærkt, ( eller stærkt nok for en mashochist ) I munden kan det
neutraliseres med lagen fra dåse-frugt desserter, om det er tilfældet
ved sviden og brænden på pikhoved eller klitoris, vil jeg ikke
lige stå model til at afprøve, tænk hvis det ikke gør
( Min kone er ikke masochist så hun vil heller ikke *G*)
MVH
Henning

Fra : Jane

Dato : 08-05-04 11:50

On Fri, 7 May 2004 19:08:28 +0200, "Henning" <h2m@fjern

> [...]
>lige stå model til at afprøve, tænk hvis det ikke gør
>( Min kone er ikke masochist så hun vil heller ikke *G*)

Hej Henning

Tak for det gode råd. Jeg havde hørt lidt om at man kunne bruge små
doser chili mixet med noget andet. Jeg har dog ikke vovet mig ud i at
eksperimentere med det. Jeg har prøvet sådan en tube-gel (kan ikke
huske hvad den hed), der gav en lidt kildrende fornemmelse, men jeg
synes nu ikke, at det var nok.
Jeg har også prøvet at få tigerbalsam smurt ud på ryggen, og det
gjorde meget ondt. Man skal være meget påpasselig med sådan nogle
stærke sager.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Henning

Dato : 07-05-04 17:57

Nicolai wrote:

> Du har flere muligheder... Tigerbalsam

Kan man så ikke lige så godt stryge den mod et
bundt brændenælder?

Man skal heller ikke prøve at bruge disse-her-sens
spots-massage produkter med mentol og lignende, af
vanvare tog jeg engang fejl af et sådan produkt
og min deodorant, hold da kæft, hvor det sved og
brændte i armhulerne, godt jeg ikke lige gav de
nedre regioner et pust ved samme lejlighed, som jeg
ellers ofte gør.

For år tilbage, var jeg smittet med svamp, det kløede, så
jeg havde rejsning i nærmest døgndrift, men det kan jeg
ikke rigtig anbefale, for det er sgu besværligt at onanere
24 timer i døgnet for at kunne holde det ud

Apro pro chili og lignende stærke fødevare, der nærmest
føles som at have ild i munden, det kan neutraliseres med
f. eks. frugtlagen fra dåse-dessert-frugt, (fersken/ananas/
blandet frugt )de tykke sukrede lager, tager den brændende
fornemmelse omgående.

MVH
Henning

Fra : Nicolai

Dato : 07-05-04 19:25

On Fri, 7 May 2004 18:57:04 +0200, "Henning" <h2m@fjern
dette.madsen.mail.dk> wrote:

>Kan man så ikke lige så godt stryge den mod et
>bundt brændenælder?

Hej Henning,

jvf. min post fra for lidt siden, der er nogen der bruger den slags.
Jeg kan kun sige én ting:

AV!

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Henning

Dato : 07-05-04 20:06

Nicolai wrote:
> Hej Henning,

Hej Nicolai

> jvf. min post fra for lidt siden, der er nogen der bruger den slags.
> Jeg kan kun sige én ting:
>
> AV!

Ja så hellere pisse på et elektrisk hegn, så er det overstået
på en brøkdel af et sekund, men uden rejsning til følge *G*

MVH
Henning