Wonderland-mordene
Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-04 20:50

Information fylder en hel side op med artikler og anmeldelse om en dybt
underlødig C-film

og skriver at en bums PROSTITUERER sin kæreste, ved at hun vælger
købesexjob!

Når en pige forelsker sig i en pornomodel, der er gode venner med
narkohandlere, er det sandsynligt at hun søger en glædespige-karriere.

Hvis ikke der sker frihedsberøvelse ("hvid slavehandel") eller armen drejes
om på hende eller hun har en pistol i tindingen, så kan man da ikke påstå at
hun er under tvang.

Det er groft nedvurderende for kvindekønnet ikke at anerkende at kvinden har
fuldt ansvar selv, for ikke at forlade en mand, der er voldelig eller lægger
pres mht at hun skal arbejde med købesex.

Hollywood-film der viser foragt for kvindekønnet bør ses som
spekulationsfilm, på linie med pornofilm, og at aviser vælger at anmelde
disse film , gør, at de er "pubertets-agtige skoleblade" hvilket
Ekstrabladets side 2 ofte beskylder Information for, men her gælder det alle
aviserne.

Det er anden gang at biograferne importerer en dybt underlødig film om
pornomodellen John Holmes. Avis&TV-filmanmelderne er ansat til at reklamere
for, at folk går i biografen, (og ser danske film som stor kunst. )

Pornofilm er spekulationsfilm og pigerne må ikke være så smukke som
Oscar-vindende skuespillerinder, for så bliver en masse overklassepiger
jaloux og frygter ikke at kunne klare konkurrencen. Mandlige pornomodeller
vælges blandt halv-grimme mænd, der ikke gør pornotilskueren jaloux -
tilskueren vil gerne opleve, at modellen har ret lidt sexappeal så han
behøver føle sig mindreværdig. Så kan han bedre drømme sig ind i rolen som
en mand, der med lidt held kunne opnå sex med pornomodel-pigen.

Der ville næppe være set mindre porno, hvis John Holmes med den store penis
ikke var blevet brugt som skuespiller i de mange 70er-pornofilm - der ikke
er afgørende forskellige fra de senere..

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : NTFS

Dato : 07-05-04 00:03

Bo Warming wrote:
> [...]
> penis ikke var blevet brugt som skuespiller i de mange 70er-pornofilm
> - der ikke er afgørende forskellige fra de senere..

Få dig et liv Bo ! - isteden for at forulempe os andre med dine
pubertets-agtige "provokationer"

mvh
Niels

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 12:55

"NTFS" <kuros@mail.dk> wrote in message

> Få dig et liv Bo ! - isteden for at forulempe os andre med dine
> pubertets-agtige "provokationer"

At Information dækker disse pornofilm med anmeldelser og baggrundartikler
har EB kaldet pubertetsagtigt.

Forklar hvad du ikke mener er ontopic i min kommentar til C Monggaards
kvindehadende anmdelselse?

På påviser film-relevante teorier. Hvorfor oplever du provokation i det?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 18:08

> Information fylder en hel side op med artikler og anmeldelse om en dybt
> underlødig C-film
snip
> [...]
> behøver føle sig mindreværdig. Så kan han bedre drømme sig ind i rolen som
> en mand, der med lidt held kunne opnå sex med pornomodel-pigen.

Alle i filmbranchen har velbegrundet skamfølelse over at de populære
pornofilm aldrig bliver anmeldt på en seriøs og forbrugergavnlig måde, som
kunne have betydet at der blev produceret kvalitetsprodukter i samklang med
brugernes smag og behov, således som det til en vis grad gælder de såkaldte
"lødige" film

Derfor importeres og anmeldes film om en pornoskuespillers kriminelle film,
så man lyver for befolkningen, at også denne genre nyder godt af seriøs
avis-kritik og får fair play.

Da jeg var i Japan, så jeg kvalitets-porno, bl.a. striptease, hvor man
gloede sig mæt på virkelige skønheders bevægelser til æggende musik (og der
var ny modeller, oftere - mænd vil have afveksling)

Danmark var i front, da fri porno startede i 60erne, men vi må have været i
kort snor af verdensejeren USA, for det som produceredes, var næsten som det
der er på TV idag. Piger (og mænd) er usmukke.Silikone og ikke personlighed.
Tiden spildes på fjoget handling, bl.a. piksut som mænd nødig ser på. Man
vil se barm og baller og høre liderlige mandesmigrende ord. Man vil ikke glo
på en konkurrents pik blive slikket på.

Hvis et virkeligt frit marked eksisterede, ville porno blive så god og
varieret, at det ville mindske kvindernes muligheder for at gøre sig kostbar
i parforholdene i det små hjem. Da matriarkatet (og USA) ejer verden, må god
pornokunst aldrig opstå, og vi er henvist til den mangelfulde ægte vare!.
Som duede til at lave børn, (før klamydia og mycoplasma tilstoppede
æglederne). Elitesamfundets triumf til gavn for kvinderne er, at der ikke
eksisterer distributionsnet til gode husmor-strip pornofilm. Hollywood er
her særlig dårlig - og har defakto monopol. .

Fra : Sune

Dato : 07-05-04 18:13

On Fri, 7 May 2004 19:07:39 +0200, "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

>Da jeg var i Japan, så jeg kvalitets-porno, bl.a. striptease, hvor man
>gloede sig mæt på virkelige skønheders bevægelser til æggende musik (og der
>var ny modeller, oftere - mænd vil have afveksling)

Hehe. Skal vi vædde 100 kr på at det var ladyboys som gejlede dig op?

Mvh
Sune

Fra : Sp@cey

Dato : 07-05-04 18:27

"Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det var sq synd for usenet og os andre at du ikke blev der.
--
Mvh Sp@cey

"Flies spread disease, so keep yours closed"
Gen. McArthur

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 22:51

"Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hehe. Skal vi vædde 100 kr på at det var ladyboys som gejlede dig op?

Definer ladyboy.

De japanske pornomodeller var især nøgne skønheder med opførsel og udseende
som kvinder og undertiden så man en mandlig models penis glide ind i dem
fortil

Min kone havde job som oversygeplejerske på et Tokyo hospital og så også de
film jeg lejede - og hun vurderede det som normal porno. Men den var ikke så
kedelig og grim som porno, der ses i DK.

Jeg tror matriarkatet i Vesten ikke under mændende god kvalitet. Og USA ejer
verden.