Udstillinger
Fra : Karina Nielsen

Dato : 06-05-04 17:34

Hejsa,

jeg er en katteinteresseret tøs, som godt kunne tænke mig at komme til en
udstilling, men nu er mit spørgsmål - koster det noget at komme ind på en
udstilling og se de forskellige katte som publikum?

Jeg har aldrig været på en "rigtig" katteudstilling før, så nu vil jeg se
hvordan det er og kigge på de mange flotte katte:)

Jeg har læst, at der er en i Nykøbing sj. her den 23. maj i nærheden af
mig - så jeg har afsat datoen i min kalender:)

Venlig hilsen

Karina Nielsen

Fra : Sanni

Dato : 06-05-04 17:49

Hej Karina

Det koster som regel 30 35 kr at komme ind som publikum.
Der er åbent ml. 10 og 18

Vær opmærksom på, om det er en 2 dages udstilling eller kun 1 dag, for
hvis det er 2 dage er racerne osse delt over 2 dage.
Det er jo nedern at komme for at se på persere hvis de nu først udstilles
den anden dag.
Held og lykke

Sanni som selv kommer til Højbyhallen og udstiller

Fra : Karina Nielsen

Dato : 10-05-04 20:46

Hej Sanni,

Mange tak for hjælpen - jeg glæder mig allerede til at se de dejlige
misser:)

mvh
Karina