1cc.dk
Fra : \(-Peter-\)

Dato : 06-05-04 16:03

hejsa...

har overvejet at købe ny mobil på 1cc.dk (firstclasscommunication) --- vil i
den forbindelse høre om nogen har erfaringer med denne forhandler...

/PETER

Fra : jvcmv740@hotmail.com

Dato : 06-05-04 16:40

har selv købt en 7210 og 7250, de fejlede skam ikke noget, har aldrig haft
problemer med dem, de sælger også billigt.

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 06-05-04 17:10

Ja, det er jo det.... :)

Hvilket kunne få en til at tro det var "fusk"....

/Peter

Fra : jvcmv740@hotmail.com

Dato : 06-05-04 18:59

hehe, du kan jo altid tage over til deres butik.
der ligger en i nørrebrogade.

Fra : Frederik B-B.

Dato : 06-05-04 20:43

Har købt min gamle 7250 der, og i sidste uge min 6230.
Dog har jeg ikke prøvet over nettet kun i deres butik som sagt ligger på
Nørrebrogade ;)

--
Med Venlig Hilsen
Frederik B-B.

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 07-05-04 11:40

Okay - men tror nu nok deres online butik er ligeså god, og i øvrigt bor jeg
i kolding, så der er lidt langt... :)

Er der så nogen der ved om jeg kan beholde mit nr. ved oprettelse (og køb af
telefon) med telia express hos dem??

/PETER

Fra : Anders

Dato : 16-05-04 15:33

Jeg kan nævne at jeg har købt flere telefoner
hos dem, uden problemer.

De er ikke så kvikke til at svare på evt. e-mails.
(ventede 2 dage på et svar vedr. den sidste mobil).

Nu kunne jeg forstå på dig at du bor i Kolding, så
er det nok smartest at bestille via deres udemærkede
hjemmeside, og derefter overføre pengene.

Næste gang jeg skal en ny mobilos, bliver det nok
der jeg bestiller den, med mindre den findes billigere
et andet sted.

/ Anders