Kattekilling Ønskes
Fra : Mary

Dato : 06-05-04 15:23

Hej

Hvem her en lille kattekilling
Det skal være en hun kat
Gerne en Norsk Skovkat
Helst i nærheden af Horsens

Mvh Mette

nospammette.h@tele2adsl.dk

fjern nospam ved svar

Fra : Linda Christensen

Dato : 08-05-04 11:12

> Mary skrev:
> Hej
>
> Hvem her en lille kattekilling
> Det skal være en hun kat
> Gerne en Norsk Skovkat
> Helst i nærheden af Horsens
>
> Mvh Mette
>
> nospammette.h@tele2adsl.dk
>
> fjern nospam ved svar
>
> hejsa
jeg har ikke norsk skovkatte men jeg har en dejlig mainecoon killing så
er det noget kan du jo skrive hun må flytte hjemme fra om 3 uger

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tanja Petersen

Dato : 08-05-04 13:02

Hejsa

Jeg har en norsk skovkat. Hun er godt nok ikke en killing, men ikke så stor.
Desværre heller ikke i nærheden af Horsens. Hvis du vil se billeder sender
jeg dem gerne.

Hilsner
Tanja

Fra : Beby J. A. Madsen

Dato : 25-07-04 22:55

"Mary" <No@email.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvem her en lille kattekilling
> Det skal være en hun kat
> Gerne en Norsk Skovkat
> Helst i nærheden af Horsens
>
> Mvh Mette
>
> nospammette.h@tele2adsl.dk
>
> fjern nospam ved svar
>
> Prøv Inges kattehjem, hvis sådan findes i dit område. De gør et stort
arbejde for katte i nød. En killing/
kat koster 400 kr, men så er den også vaccineret, neutraliseret og
øremærket. Du gør en god gerning,
og kattehjemmet tjener lidt til deres dyrlægeregning.

Med hilsen fra en katteelsker.

Fra : Britta Sørensen

Dato : 26-07-04 11:33

"Beby J. A. Madsen" <NoSpam_beby@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:41042c41$0$14520$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...> >
> [...]
> øremærket. Du gør en god gerning,
> og kattehjemmet tjener lidt til deres dyrlægeregning.

Hej Katteelsker.

det er rigtig nok at Inges Kattehjem har killinger/katte til salg, men MEGET
sjældent langhårs race- eller ikke racekat.
En killing/kat koster også 650 kr. inklusiv den bliver vaccineret,
neutralisret og øremærket + lidt foder så overgangen bliver så blød så
muligt for maven.
Mange hilsner Britta

Fra : Henrik

Dato : 28-07-04 20:52

"Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> En killing/kat koster også 650 kr. inklusiv den bliver vaccineret,
> neutralisret og øremærket + lidt foder så overgangen bliver så blød så

Faktisk har vi lige givet 450,00 kr for en sød lille rød bandit inkl alt hos
Inge i næstved .

MVH
Henrik