Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mit nyeste skud!
Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 12:51

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 13:43

Hej René

Som sædvanligt et veludført billede, men jeg har da et par enkelte
kommentarer. Jeg synes det virker som om, der er en smule kornethed i
billede, umiddelbart virker det ikke som om, dette er med vilje, det er i
hvert fald gjort diskret. Jeg kan desværre ikke se nogen exif data, så p
åden baggrund kan jeg ikke lige komme med en forklaring.

Jeg synes desuden, at billedet er en smule underexponeret (måske 1/3
f-stop), hvis billedet er skud i raw, kan du jo forsøge at rette det, og se
hvordan det ser ud.

Jeg kan godt lide din titel, men jeg tror hun ville virke mere alene, hvis
du var gået lidt tættere på, så muren til højre i billedet var ubrudt (der
er vist en udgang eller noget der). Du kunne måske have rykket modellen
længere ind mod den bagerste væg, og derved, kommet tættere på, uden at få
modellen til at fylde mere.

Håber du kan bruge det til noget, det er i hvert fald lidt noget andet er
bare "Great"

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=602&sessionid=19e4eae6bb024c2c78528f5d149e69de

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 13:53

og nu da jeg har haft det i photoshop, ville jeg også forelå at du roterer
billedet 0,2 grader mod uret. Jeg synes det hælder en smule.

Fra : Max

Dato : 06-05-04 14:17

> Hvad synes i egentlig om dette ??

Jeg synes at det er godt, jeg synes dog at der mangler lidt at det lys man
ser i ansigtet på resten af kroppen.

/Max

Fra : Per Kallenbach

Dato : 06-05-04 22:09

René...lad dog være med at bruge tid på Næbbesen og hans fake aliaser.
Du laver skidegode billeder og behøver ikke være i sådan et sørgeligt
forum som dette.

-per

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 22:25

> René...lad dog være med at bruge tid på Næbbesen og hans fake aliaser.

Hej Per

Er det mig du kalder et fake alias for Næbbesen ?

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-05-04 23:01

Per Kallenbach wrote:

> René...lad dog være med at bruge tid på Næbbesen og hans fake aliaser.
> Du laver skidegode billeder og behøver ikke være i sådan et sørgeligt
> forum som dette.

Hva' er du for en dum klaphat, jeg skriver kun under mit eget navn,
og så har jeg iøvrigt fast TCP-IP adresse (NNTP-Posting-Host:
213.237.26.82), så det ville være temmelig åbenlyst, hvis jeg
postede under aliaser...

Men der er vist noget med, at Rene Asmussen har dyrket det der med
at skrive under andre navne, så vidt jeg husker, så blev han netop
excluderet af Esbjerg fotoklub og SDF, fordi han havde oprettet en
bruger på www.fotokritik.dk, som havde det samme navn som klubbens
formand...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-04 14:19

> [...]
> og så har jeg iøvrigt fast TCP-IP adresse (NNTP-Posting-Host:
> 213.237.26.82), så det ville være temmelig åbenlyst, hvis jeg

Hvis du nu postede under aliaser, ville du formentlig ikke være så dum, at
du gjorde det fra samme IP, som du normalt bruger, vel? Bortset fra det, så
tror _jeg_ ikke, at du poster under aliaser.

Hvorfor fut'er du til alt.dev.null og hvorfor gør du ikke opmærksom på det?

--
-Jens B.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 17:23

Så har jeg smidt mit forslag til forbedringer op i dk.binaer

Man kan se det her:

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 17:47

Davs

Ved at beskære billedet på den måde du har gjort, "koger" du billedet ned
til det jeg ikke vil have det skal være. Et dødsygt modelbillede. Væggen du
har skåret væk fører ud af billedet og får beskueren til at stille sig
spørgsmålet, hvad er der derude bagved. Hvad er det for et sted pigen sidder
i osv. For tætte og kedelige beskæringer er det jeg laver for 2
modelbureauer næsten til dagligt. De vil kun have fotos der handler om
modellen. Jeg vil skabe en stemning og er egentlig ligeglad med om det er en
køn pige eller en gammel dame der er i billedet, så længe billedet kan give
beskueren mere end hvad øjet lige kan se. Det er hvad jeg betragter som
kreativt og anerledes fotografi. Her er et andet eksempel på det jeg mener :
http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=359

Dette billede giver også dybde og dimensioner, man tænker hvad er der bagved
de døre, hvorfor er pigen i sådanne omgivlelser osv.

Nå men tak for kommentaren alligevel

Mvh
René

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 18:02

>Væggen du har skåret væk fører ud af billedet og får
>beskueren til at stille sig spørgsmålet, hvad er der derude
>bagved. Hvad er det for et sted pigen sidder i osv.

Hej René

Så synes jeg måske titlen "Is she alone..." havde passet bedre.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 18:10

Hej igen!

Jeg går ikke op i titler, jeg lader billedet tale for sig. Stod det til mig,
skulle man ikke tvinges på diverse sites til at give billeder titler. Men
det forlanges de fleste steder. Man bliver jo hurtigt træt af at se på en
stribe punktumer ud for stort set alle ens billeder

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 18:33

Hej René

Enig i det med titlerne, men man kan vel også bare lade være med at skrive
noget, de steder hvor jeg uploader, fotokritik, photosig, er det vist ikke
noget krav.

ked af du ikke kunne bruge min kritik til noget, men billedet var vel
perfekt i forvejen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 18:44

Hejsa René

Jeg glæder mig da over at du gider bruge tid på en kritik. Du skal da altid
være velkommen til at skrive hvad du vil Om billedet er perfekt eller ej
er jeg egentlig ligeglad med Det er som det er og sådan bliver det
Skal noget laves om, tager jeg den erfaring med mig til mit næste billede

Tak

Fra : ab

Dato : 06-05-04 18:39

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> skrev bl.a. i en meddelelse

> Davs .........
> Nå men tak for kommentaren alligevel

Det var åbenbart et af de - stadig fejlciterede - kommentarer, der "ikke
kunne bruges til noget".

Kunne være sjovt at høre, hvad der gør at du mener at kunne forestille dig,
hvad div. betragtere reflekterer over, når du viser et billede frem - helt
ærligt er der ikke tale om en meget udviklet navlebeskuelse ?

Min umiddelbare reaktion er: hvad er det der vises - pigen eller de temmelig
kedelige omgivelser ? Det er (stadig efter min mening) alt for uengageret
til at sætte tanker i gang, der bare tilnærmelsesvis går i retning af det,
du åbenbart har villet formidle.

ab

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 18:44

*don´t waste space*

Fra : ab

Dato : 06-05-04 19:01

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> *don´t waste space*

Nu er jeg ikke så god til tysk, men er det ikke det du gør - hvad er din
mening ellers med at dine citeringer ? + Så meget andet: ikke svare på egne
oplæg når nogen stiller ubekvemme spørgsmål o.s.v.

ab

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 19:31

*Don´t waste space*

Fra : Deaster

Dato : 06-05-04 19:17

Rene Asmussen wrote:

> *don´t waste space*

Hvorfor i alverden bundciterer du så hele indlægget ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-05-04 19:11

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse
KLIP
> [...]
> til at sætte tanker i gang, der bare tilnærmelsesvis går i retning af det,

+++++++++++++++++++++++
Hej.
Kedelige omgivelser...Hvad fabler du om, de er da gode, men som du skriver
det er din mening.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Mic Holm

Dato : 06-05-04 20:55

Det er da pænt...

Modellen virker uengageret, og ligner mest én der er blevet bedt om at sidde
på hug op af en væg, og kigge op i loftet... Hendes attitude er temmelig
ligegyldig, og det får hende til at virke hul og uinteressant. Billedet
giver mig ikke nogen stor oplevelse.

Måske kunne en model med en stærkere karakter have givet billedet lidt mere
PANG! ?

Jeg er for øvrigt enig med Rene i at billedet er lidt undereksponeret.

Misforstå mig ikke - det er et godt billede, men det er ikke fantastisk.

--Michael

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 21:08

Tjaaa Udlandet ser anerledes på det Lidt mærkeligt at man nogengange har
lidt svært ved at tage jer folk seriøs herinde

Kig selv
http://www.photoblink.com/imageview.asp?ImageID=109155

Mvh
René

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 21:13

> Tjaaa Udlandet ser anerledes på det Lidt mærkeligt at man nogengange
har
> lidt svært ved at tage jer folk seriøs herinde

Så skulle du måske lade være med at spørge, jeg har skrevet, hvad jeg selv
synes er en ærlig og rimelig kritik af dit billede. På Photoblink kan jeg
se, at der ikke er en eneste negativ kommentar til dig billede, ikke et
eneste ændringsforslag, så de er enten ikke intereseret i at kritisere,
eller også gider de bare ikke.

Nu er det sidste gang jeg vil bruge den tid og energi det tager at kigge et
af dine billeder igennem, for at komme med forslag til forbedringer, du er
åbenbart ikke intereseret i dem.

Hvis du alligevel ikke vil have kritiske kommentarer, skal du nok ikke
uploade billedet her !

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 21:18

Det var ny ikke minded på dig, men læs resten af tråden, så forstår du nok

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-05-04 21:49

"Rene Asmussen"
> Det var ny ikke minded på dig, men læs resten af tråden, så forstår du nok
>

> Mvh
> René

Jeg syns du er for nærtagene og over reagerer, folk ser forskelligt
på tingene og det burde du respektere i stedet for at komme med
nedladende bemærkninger. Hvis du har selvtillid nok, burde det ikke
være et problem med kritiske bemærkninger, men det har du måske
ikke.

Jeg syns det er flot du prøver noget andet med dit billede, selvom
afskallede mure og uskyldige piger er et tema lige så gammelt som
fotografiet. Billedet er statisk og har ingen stærk komposition der
kan engagere beskueren, der er ingen energi i billedet og det er det
der reageres imod. Du skal arbejde mere med komposition, linier,
balance og energi og lys. Når det er sagt så er billedet ikke en dårlig
begyndelse, post flere billeder til kritik, men vær forbredt på en
velment afklapsning.. "du er skide dygtig" kan du ikke bruge til noget.
-max-

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 22:03

"Jeg syns du er for nærtagene og over reagerer, folk ser forskelligt
på tingene og det burde du respektere i stedet for at komme med
nedladende bemærkninger"

Hvor ser du mig komme med nedladende bemærkninger ?

-René

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-05-04 22:15

"Rene Asmussen"
> [...]
> nedladende bemærkninger"
>
> Hvor ser du mig komme med nedladende bemærkninger ?

Hehe du prioiterer sku sjovt, loosen up og smil mand.. -max-

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-05-04 22:17

Hmmmm ... først kommer du med en beskyldning og nu kalder du det en joke ??
Hvor taler jeg nedladende ?? Svar mig nu. Du var jo kvik nok på aftrækkeren
da mit billede skulle "bombes". Hvor ?

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-05-04 22:22

"Rene Asmussen"
> [...]
> Hvor taler jeg nedladende ?? Svar mig nu. Du var jo kvik nok på aftrækkeren

Plonk

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-05-04 22:28

> [...]

>Ved at beskære billedet på den måde du har gjort, "koger" du billedet ned
til det jeg ikke vil have det skal være. Et dødsygt modelbillede.

Hvis man skulle være lidt streng kunne dette godt opfattes som nedladende

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-05-04 09:39

Bare min holdning, jeg forstår ikke at ca. 5 mennesker herinde kan være så
totalt uenige med 35 udenlandske fotografer ?? Havde den kedelige SDF
historie ikke lagt på mit navn, havde det så set anerledes ud ?? Det tror
jeg Desuden så er det igen ikke minded på dig Du har jo givet din
uforbeholdne mening til kende, og den kan man jo kun respektere

Fra : Anders

Dato : 06-05-04 22:29

> [...]
> nedladende bemærkninger"
>
> Hvor ser du mig komme med nedladende bemærkninger ?

"*don´t waste space*" (citat fra ...)

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 07-05-04 07:10

Rene Asmussen skrev:
> [...]
> nedladende bemærkninger"
>
> Hvor ser du mig komme med nedladende bemærkninger ?

Jeg synes du er nedladende når du gentagne gange skriver *Don´t waste
space* i stedet for

1) at ignorere indlægget eller
2) svare intelligent på det

Smiley'en uanfægtet synes jeg også det er svært ikke at opfatte "Lidt
mærkeligt at man nogengange har lidt svært ved at tage jer folk seriøs
herinde " som nedladende.

Så for at undgå at falde i kategori med de få meget kedelige debattører
som kun kommer her for at blive klappet på ryggen, i stedet for at sige
tak og suge inspiration til sig når der bliver givet grundig kritik;
synes jeg egentlig at du skulle gøre dig selv den tjeneste at læse
kritikken, og nøjes med at svare på den del du finder noget konstruktivt i.

Mvh

Jesper Brunholm

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-05-04 10:05

Rene Asmussen wrote:

> Hvor ser du mig komme med nedladende bemærkninger ?

"Tjaaa Udlandet ser anerledes på det Lidt mærkeligt at man
nogengange har lidt svært ved at tage jer folk seriøs herinde "

Vil de fleste opfatte (jeg gør) som en generalisering over denne gruppes
bruger, og du kalder dem "useriøse".

Hvad du reelt mener, bliver dog forplumret grundet din overdrevne brug
af smileys.

--
Don't waste space

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 09:11

Rene Asmussen wrote:

> Tjaaa Udlandet ser anerledes på det Lidt mærkeligt at man nogengange har
> lidt svært ved at tage jer folk seriøs herinde

Hej Rene, når du skriver "Udlandet", mener du så rating og kritik
sites, hvor brugerne skal godkendes, så "man" er sikker på, at de
passer til de meninger der hersker på bjerget, og hvor brugere som
ytrer reel kritik straks excluderes...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Hastrup

Dato : 07-05-04 21:12

"Rene Asmussen" skrev i en meddelelse news:c7e5ul$50h$1@news.cybercity.dk...
> [...]
har
> lidt svært ved at tage jer folk seriøs herinde

Men "udlandet" bruger ikke ret meget tid eller ret mange kræfter på at give
dig noget konstruktiv kritik. Hvis man netop opsøger kritik, er det vel ikke
kun for at blive bekræftet - men også for at vide, hvad der gør billedet
godt eller dårligt. Og hvis man i øvrigt selv er fuldstændig tilfreds med
billedet, og er fuldt klar over, hvad der gør billedet godt - og konstruktiv
kritik rager en en høstblomst - aå er der vel ingen grund til at opsøge
kritik?

Fra : HKJ

Dato : 07-05-04 21:18

"Claus Hastrup" <5352778m001@stofanet.dk> wrote in message
> Men "udlandet" bruger ikke ret meget tid eller ret mange kræfter på at
give
> dig noget konstruktiv kritik.

Det er langt fra alt kritik her i gruppen der er konstruktiv (Jeg har dog
været rimelig heldig med den kritik jeg har fået).

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 22:40

HKJ wrote:

> Det er langt fra alt kritik her i gruppen der er konstruktiv (Jeg har dog
> været rimelig heldig med den kritik jeg har fået).

Den påstand er jeg meget uenig i, det er meget få autorer som beder
om at få kritik af deres billeder her i gruppen, det skyldes nok, at
der er hele 7 danske web-sites, hvor folk kan få kritik og rating af
deres fotos.

Og der er kontant afregning, hvis man beder om at få kritik her i
gruppen, der er ikke noget skulderklapperi, og der er ikke en
moderator som begrænser folks ytringer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : HKJ

Dato : 07-05-04 22:56

> Og der er kontant afregning, hvis man beder om at få kritik her i
> gruppen, der er ikke noget skulderklapperi, og der er ikke en
> moderator som begrænser folks ytringer...

Hvilket er helt iorden, det springende punkt er om kritikken er konstruktiv,
hvilket sommetider mangler.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-05-04 00:36

HKJ wrote:

> Hvilket er helt iorden, det springende punkt er om kritikken er konstruktiv,
> hvilket sommetider mangler.

Der er ikke noget der hedder konstruktivt og ukonstruktivt kritik.

Jeg mener, at der findes reel og kompetent kritik, der på et seriøst
og fagligt velfunderet niveau kommenterer et givent billede.

Og så er der dårlig, useriøs og inkompetent kritik, hvor det er
åbenlyst, at den der har skrevet kommentaren kun har en meget
begrænset viden om fotografi.

Men en kritik er altid en personlig udmelding, jeg kan f.eks.
skrive, at jeg synes, at et givent billede er godt, at det er
formålsløst knipseri, eller at det er et skod-billede, det er min
personlige og subjektive oplevelse af billedet, og den har jeg
naturligvis lov til at ytre.

Det er derimod modtageren, der kan forholde sig konstruktivt eller
ukonstruktivt til de kommentarer, som hans billede har fået. Og hvis
autor har bedt om kritik, og så ikke kan håndtere, at der er nogen
som har et andet billedsyn end ham selv, så har han et alvorligt
problem.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Mic Holm

Dato : 08-05-04 00:49

> [...]
> autor har bedt om kritik, og så ikke kan håndtere, at der er nogen
> som har et andet billedsyn end ham selv, så har han et alvorligt

Med det i baghovedet:

Fra : Rene Asmussen

Dato : 10-05-04 15:55

takker

Fra : HKJ

Dato : 08-05-04 06:11

> Der er ikke noget der hedder konstruktivt og ukonstruktivt kritik.

Vi har åbenbart meget forskellige opfattelser af det danske sprog.

Bemærkninger som:
> at det er formålsløst knipseri, eller at det er et skod-billede

Er ukonstruktiv kritik og det opfatter jeg kun som førsøg på at nedgøre et
billede.

Hvorimod forslag om ændret belysning, beskæring osv, kan hjælpe fotografen
videre med billedet og kan dermed være konstruktiv..

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-05-04 08:29

HKJ wrote:

> [...]
>
> Hvorimod forslag om ændret belysning, beskæring osv, kan hjælpe fotografen
> videre med billedet og kan dermed være konstruktiv..

Kritik af et billede er li'som en bog- eller filmanmeldelse, det er
den der skriver kritikkens subjektive oplevelse af værket, hverken
mere eller mindre.

En kritik skal være velskrevet, og den må også gerne ta' hårdt fat
og påpege fejl, mangler og uskønhedder ved billedet.

En evt. belæring skal ligge i, at autor tager kritikken som den
kommer, og konstruktivt bruger det af den, der på den ene eller
anden måde har ramt ham.

Men en kritik skal ikke være direkte undervisning, og som jeg
forstår Rene's egne udmeldinger i anden tråd, så er der ikke ret
mange, der kan lære ham noget om fotografi.

Hvis folk ønsker undervisning i fotografi, så skal de opsøge div.
kurser eller et site som www.fotoskole.dk - og når folk har nået et
vist niveau, så kan de bede om at få kritik...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : HKJ

Dato : 08-05-04 08:55

> Kritik af et billede er li'som en bog- eller filmanmeldelse,

Sammenligning med bøger og film er dårlig, mange bog og film anmeldere laver
ikke selv bøger/film.

> [...]
>
> En kritik skal være velskrevet, og den må også gerne ta' hårdt fat
> og påpege fejl, mangler og uskønhedder ved billedet.

Om kritikken er velskrevet kan være ligemeget, så lang tid den fortæller
HVAD kritikeren er utilfreds med og hvordan det kan forbedres (set med
kritikeres øjne), og indenfor foto er vi så heldige at mange kritikere selv
fotografere og derfor kan have en velfunderet baggrund til at give gode råd.

> En evt. belæring skal ligge i, at autor tager kritikken som den
> kommer, og konstruktivt bruger det af den, der på den ene eller
> anden måde har ramt ham.

Det er nu svært at bruge bemærkninger som:
"at det er formålsløst knipseri, eller at det er et skod-billede"
til noget som helst.

> Men en kritik skal ikke være direkte undervisning,

og hvorfor må en kritik ikke det?
Vi er ikke til en kunstudstilling, men i et forum, hvor folk søger
oplysninger og prøver at lære ting.

> og som jeg
> forstår Rene's egne udmeldinger i anden tråd, så er der ikke ret
> mange, der kan lære ham noget om fotografi.

Det er så hans holdning (dette er IKKE en kommentar til hans billed) og så
kan han jo bare ignorer kritikken.

> Hvis folk ønsker undervisning i fotografi, så skal de opsøge div.
> kurser eller et site som www.fotoskole.dk - og når folk har nået et
> vist niveau, så kan de bede om at få kritik...

Jeg syntes at det er noget pjat at lukke begyndere ude på den måde. Giv en
konstruktiv (og lærerig) kritik eller hold kæft, nedsættende bemærkninger
uden forslag til forbedringer er total værdiløse.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-05-04 09:55

HKJ wrote:

[...]

Det handler blot om, at du anskuer problematikken ud fra dine egne
behov og ønsker, jeg kan ikke rigtig se, hvad der forhindrer, at en
foto newbie kan bede om hjælp og vejledledning, til hvordan han kan
gøre et givent billede bedre.

Når folk bliver mere erfarne, så vil de bare ha' kritik, de kan ikke
bruge belæringer til noget.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 10-05-04 15:54

"det springende punkt er om kritikken er konstruktiv,
> hvilket sommetider mangler."

- Min pointe fra starten af )

- René

Fra : 2rb1

Dato : 06-05-04 21:09

Fra : 2rb1

Dato : 06-05-04 21:28

Rent fototeknisk syntes jeg ikke at billedet er godt. Kontrasterne er ikke
for gode og lys i forhold til model virker heller ikke for godt. Med det
mener jeg flg.: Lyset kommer nedefra og model kigger opad - op i mørket hvor
der intet er at se. Det virker ikke troværdig.
Lyset gør også noget "uheldig" ved hendes næse og slagskyggerne er for
kraftige eller for markante i forhold til resten af skyggeområderne.
Men som altid...exelente Pc-work ;0)

Mvh. 2rb1

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-05-04 23:20

sjovt at et super flot og krativt billede, hvis æstetiske udtryk ingen af
kritikkerne nogenside kommer i nærheden af, kan nedsables på den måde...

Fra : 2rb1

Dato : 06-05-04 23:51

æstetiske udtryk? - prøv at forklare æstetikken i dette billede.
Nedsabling?? - Hvor??

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-05-04 09:43

Hvem er 2rb1 ??? Og hvem er Max ??? Har de nogle hjemmesider ?? Hvor bor de
?? Deres mail adresser er fakes og flere har jo allerede nævnt noget om fake
aliasser ?? Disse navne dukker også op hvor Næbbesen er. Jeg kunne da godt
tænke mig at vide hvem de er Bare nysgerrig hvem jeg skriver med.

- René

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-05-04 10:51

Rene Asmussen wrote:
> Hvem er 2rb1 ??? Og hvem er Max ???

Vil du ikke forholde dig til det de skriver, når du ikke ved hvem de er ?

Jeg kan kun se det som at du vil snakke dig udenom konkrete spørgsmål.

> Har de nogle hjemmesider ?? Hvor bor de
> ?? Deres mail adresser er fakes og flere har jo allerede nævnt noget om fake
> aliasser ??

Hvilken relevans har det for emnet ?

> Disse navne dukker også op hvor Næbbesen er. Jeg kunne da godt
> tænke mig at vide hvem de er Bare nysgerrig hvem jeg skriver med.

Det ville klæde dig enten at dokumentere din beskyldninger. Alternativt
syntes jeg du skal droppe personangreb (som du jo selv vil have dig
frabedt).

P.S. hvis du skriver dine svar under det du kommenterer, vil det øge
læsbarheden betragteligt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-04 14:11

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse

> P.S. hvis du skriver dine svar under det du kommenterer, vil det øge
> læsbarheden betragteligt.

Og det ville øge læsbarheden endnu mere, hvis du klippede de totalt
irrelevante tekster væk, der står nederst i mange af dine indlæg.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-05-04 14:20

Jens Bruun wrote:
> "Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse

> Og det ville øge læsbarheden endnu mere, hvis du klippede de totalt
> irrelevante tekster væk, der står nederst i mange af dine indlæg.

Hvis du kigger efter, så klipper jeg det irelevante væk og bevarer det
der er relevant for mit svar.

Alternativt skulle jeg droppe at medtage det, eller flytte rundt på
teksten. Det sidste mener jeg ikke er acceptabelt.

--
Don't waste space

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-04 14:27

> Hvis du kigger efter, så klipper jeg det irelevante væk og bevarer det
> der er relevant for mit svar.

Vrøvl. Mange af dine indlæg afsluttes med tekst, der burde have været
fraklippet. Hvori består relevansen af dette f.eks.:

måde...

som du afslutter din forrige meddelelse med? Og det er langt fra første
gang, du efterlader total irrelevant tekst sidst i dine meddelelser, som du
ikke kommenterer på nogen måde. Det generer mig sådan set ikke så meget,
hvis det ikke var fordi, at du selv korrigerer andre og samtidig ikke selv
gider gøre dig den ulejlighed at overholde
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html.

> Alternativt skulle jeg droppe at medtage det, eller flytte rundt på
> teksten. Det sidste mener jeg ikke er acceptabelt.

Du misforstår, hvad jeg hentyder til - håber jeg.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-05-04 14:48

Jens Bruun wrote:

> Vrøvl. Mange af dine indlæg afsluttes med tekst, der burde have været
> fraklippet. Hvori består relevansen af dette f.eks.:

Det er relevant i forhold til:
"Vil du ikke forholde dig til det de skriver, når du ikke ved hvem de er ?
Jeg kan kun se det som at du vil snakke dig udenom konkrete spørgsmål."

Når jeg henviser til det konkrete spørgsmål, så skal det medtages.

> som du afslutter din forrige meddelelse med? Og det er langt fra første
> gang, du efterlader total irrelevant tekst sidst i dine meddelelser,

Jeg medtager det der er relevant, for at mit indlæg kan læses uden at
man skal hente de foregående indlæg for at forstå meningen/emnet.

> [...]
> hvis det ikke var fordi, at du selv korrigerer andre og samtidig ikke selv
> gider gøre dig den ulejlighed at overholde

Miseren starter jo med at der bundciteres, hvordan mener du da man skal
forholde sig hvis man kommenterer et indlæg, og noget af det
bundciterede er relevant, men ikke er det man direkte svarer på ?

Derudover forsøger jeg ikke at korigere, men at komme med et velmenende
råd. I modsætning til dem der bare slynger et link i nakken på folk.

> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html.

"Kunsten er at bevare nok linier, til at det er nemt at relatere ens
kommentar til det forgående indlæg"

Altså ens indlæg skal kunne stå alene.

I det aktuelle indlæg kommenterer jeg at der snakkes udenom det konkrete
spørgsmål. Derfor er det centralt at citere lige netop det spørgsmål.

--
Don't waste space

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-04 14:53

> Miseren starter jo med at der bundciteres, hvordan mener du da man skal
> forholde sig hvis man kommenterer et indlæg, og noget af det
> bundciterede er relevant, men ikke er det man direkte svarer på ?

Thomas, du bundciterer også! Slut-prut-finale. Hvis du ikke selv kan se det,
så er der jo ikke mere at gøre ved det.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-05-04 15:37

Jens Bruun wrote:

> Thomas, du bundciterer også! Slut-prut-finale. Hvis du ikke selv kan se det,
> så er der jo ikke mere at gøre ved det.

Hvis man er meget pernitten, kan du have ret. Men det besvarer dog ikke
det spørgsmål du citerer.

Jeg ser tre muligheder i de tilfælde hvor dele af bundcitatet er
relevant, men ikke direkte kommenteres:
- alt bundcitat klippes væk
- man redigerer tekst og flytter det, så er der "korrekt" citeret
- man citerer relevante dele af bundcitatet og skriver under det man
kommenterer

Den første gør at man ofte skal hente de foregående indlæg for at finde
hoved og hale i debaten.

Den anden, risikerer man at flytte tekst på en sådan måde at man ændre
mening+budskab i det man citerer.

Den sidste er så, efter min mening, det bedste kompromis.

--
Don't waste space

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-04 15:59

> Jeg ser tre muligheder i de tilfælde hvor dele af bundcitatet er
> relevant, men ikke direkte kommenteres:

Jeg ser _ingen_ relevans i at bundcitere noget, man alligevel ikke
kommenterer. Det støjer blot, og irriterer bl.a. mig, når jeg tror, at det
er relevant, og derfor bruger tid på at (gen)læse. Hvis vi ser bort fra min
personlige irritation, er det stadig et brud på alm. netikette at
bundcitere, ligemeget hvilke grunde, _du_ har til det. Det er sådan set ok
med mig, men så skal du sgu' afholde dig fra at vejlede andre i "korrekt"
citatteknik, som du åbenlyst ikke selv besidder eller ser dig i stand til at
efterleve.

Derudover finder jeg det endnu mere kritisk, at du har en signatur med
"Don't waste space". Kender du ordsproget om at kaste med sten, når man selv
bor i et glashus?

Og så må vi vist hellere fut'e til korrekt gruppe.

[fut: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-05-04 10:57

Martin Gleit wrote:
> sjovt at et super flot og krativt billede, hvis æstetiske udtryk ingen af
> kritikkerne nogenside kommer i nærheden af, kan nedsables på den måde...

Du mener ikke man kan give en negativ kritik, med mindre man kan gøre
det bedre selv ?

Jeg mener man, som kreativ fotograf, bør tage sin målgruppe seriøst i
deres kritik. Hvis kun man tager kritik fra "bedre" fotografer seriøst,
så har man en meget lille målgruppe.

--
Don't waste space

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-04 14:09

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse

> sjovt at et super flot og krativt billede, hvis æstetiske udtryk ingen af
> kritikkerne nogenside kommer i nærheden af, kan nedsables på den måde...

Ja, sjovt, ikke?

--
-Jens B.

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 06-05-04 22:58

Rene Asmussen wrote:
> Hvad synes i egentlig om dette ??
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=602&sessionid=19e4eae6bb024c2c78528f5d149e69de

Hvorfor spørger du?

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-05-04 09:45

Hmmmm ... for at få DIN holdning til billedet, ikke en mening der er
påvirket af hvad du synes om mig og min person, men selve billedet. Jeg er
egentlig ret ligeglad med hvad fremmede mennesker på et koldt sted som
nettet synes om min person Så din mening om billedet, intet andet
Tak

- René

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:exymc.1483$3S.1353@news.get2net.dk...

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 07-05-04 10:52

Rene Asmussen wrote:
> [...]
> egentlig ret ligeglad med hvad fremmede mennesker på et koldt sted som
> nettet synes om min person Så din mening om billedet, intet andet

Ok. Det virker bare lidt som om at når du får ros er det fint, men hvis
du får kritik er det fordi "vi" er nogle mærkelige nogen her i d.f.f.
F.eks. Mic Holms kritik af billedet er da saglig noki og går ikke på din
person eller noget...

Bortset fra det kan jeg godt lide billedet. Synes der er en fed stemning
i det.

Gider forresten ikke at tage et kig på din citatteknik. Det ville gøre
det noget lettere at læse dine svar.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-05-04 23:28

Rene Asmussen wrote:

> Hvad synes i egentlig om dette ??

Jeg synes det er endnu et af dine spekulative fotos, der skriger
langt væk af at være konstrureret.

Billedet virker dunkelt, grumset og depressivt, jeg savner både lys,
sjæl og liv.

Og jeg kan heller ikke rigtig se nogen idé med motivet, hvad laver
en passiv fotomodel i den location, hun spiller jo slet ikke op til
de rustikke vægge, og hendes diminutive og tilbagetrukne attetyde
modvirker, at hun skaber en kontrast til omgivelserne.

Det er ikke et billede, som jeg vil bryde mig om at ha' hængende.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-05-04 09:45

Dejligt at høre en kritik, hvad ville du selv have gjort anerledes hvis du
havde taget det ??

Fra : Lyrik

Dato : 07-05-04 01:24

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
+++++++++++++++++++++++++++++
Billedet er stilistisk pænt. Men har du spurgt dig selv om "Hvad vil jeg
udtrykke med det billede"?

Hilsen
Jens

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-05-04 09:49

Hejsa!

Jamen jeg er testfotograf for 2 modelbureauer, så jeg "skal" lave denne
slags. Nogengange synes jeg at lyset og baggrunden skaber en speciel
stemning, og derfor ser jeg lidt mere i billedet end bare en "dum" model.

Hvad vil : www.saudek.com med hans billeder ?? De er også opstillede,
overfarvede osv. Men han får jo meget ros for hans arbejde. Ikke fordi jeg
sammenligner mig med ham, men stilen er da lidt i samme "statiske" kategori.

Nå men tak til jer der har givet konstruktiv kritik. Og til Næbbesen og hans
fake aliaser, *Don´t waste space*

Mvh
René

Fra : Tommy Jensen

Dato : 07-05-04 10:16

On Fri, 7 May 2004 10:48:32 +0200, "Rene Asmussen" <ross@cool.dk>
wrote:
>Nå men tak til jer der har givet konstruktiv kritik. Og til Næbbesen og hans
>fake aliaser, *Don´t waste space*

Jeg er nysgerrig, hvad lægger du egentlig til grund for denne
beskyldning? Kan du bevise at den person du omtaler som Næbbesen gør
det du beskylder ham for?

MVH Tommy

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 11:02

Tommy Jensen wrote:

> Jeg er nysgerrig, hvad lægger du egentlig til grund for denne
> beskyldning? Kan du bevise at den person du omtaler som Næbbesen gør
> det du beskylder ham for?

Rene er parnoid, og da han selv har praktiseret at skrive under
flere aliaser, både her i gruppen og på fotokritik.dk, så forventer
han, at alle andre gør samme...

Rene har dog ikke lært at se på headere, så han har slet ikke
opdaget, at Max og 2rb1 (Torben) begge er bredbånds-kunder hos TDC.

Og at jeg er Tiscali kunde med fast IP adresse, som kan verificeres
ved at klikke på http://213.237.26.82

Og en hurtig søgning i Google Groups afslører, at 2rb1 er Torben
Stampe - www.stamfoto.dk
http://www.google.com/groups?q=group:dk.fritid.foto+author:2rb1&start=200&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=ISO-8859-1&scoring=d&selm=3cd63b83%240%2411954%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=240&filter=0

Og bedømt ud fra div. indlæg og tråde, så vil jeg mene, at Max og
-max- er den samme person, og hans billeder kan ses på flg. links.
http://www.amarzone.dk/argentina/web.html
http://www.amarzone.dk/argentin_people/web.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-05-04 16:13

"Niels Ebbesen"
> Og bedømt ud fra div. indlæg og tråde, så vil jeg mene, at Max og
> -max- er den samme person, og hans billeder kan ses på flg. links.
> [...]

Hvordan blev jeg indblandet i jeres hygge snak, max er et
smukt navn, men sorry Niels vi er to forskellige personer.
-max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 16:45

-max- wrote:

> Hvordan blev jeg indblandet i jeres hygge snak, max er et
> smukt navn, men sorry Niels vi er to forskellige personer.

Du har jo plonket Rene Asmussen, så du har ikke læst hans
beskyldning i Message-ID: <news:c7fi6t$22ee$1@news.cybercity.dk> der
skriver han flg.:

Rene Asmussen wrote:
> [...]
> allerede nævnt noget om fake aliasser ?? Disse navne dukker også
> op hvor Næbbesen er. Jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem de

Og du må meget undskylde misforståelsen, i Message-ID:
<news:cbadd1fb.0404081329.341a5e10@posting.google.com> skriver Max
om, at han skal til Argentina, og du har jo lige været i sydamerika,
og min tanke var bare, at du skriver fra to forskellige computere,
der ikke er 100% ens i opsætningen.

Men på den anden side, så er du/I selv skyld i forvekslingen, der er
to Max'er i gruppen og I går begge rundt med brune papirsposer over
hovedet, så det kan være lidt svært at undgå forvekslinger.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-05-04 17:11

"Niels Ebbesen" <
> [...]
> to Max'er i gruppen og I går begge rundt med brune papirsposer over
> hovedet, så det kan være lidt svært at undgå forvekslinger.

Ok jeg missede de sure ribs fra Rene. Det er godt nok strange
om Max har været i Argentina.. Kan desværre ikke finde den
post du henviser til..
Jeg tror du kender mig efterhånden, jeg prøver at være down
med det jeg skriver og den kritik jeg får, hvad andre med lignende
navn finder på er ligsom ikke mit ansvar.
Mht. Rene's reaktion, så har han et stort ego, og jeg er for gammel
til at lege med på de præmisser. -max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 17:29

-max- wrote:

> Ok jeg missede de sure ribs fra Rene. Det er godt nok strange
> om Max har været i Argentina.. Kan desværre ikke finde den
> post du henviser til..

Prøv at se her Max (ma22x@hotmail.com) har skrevet 1,150 indlæg her
i gruppen:
http://www.google.com/groups?ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&as_ugroup=dk.fritid.foto&as_uauthors=ma22x%40hotmail.com%20&lr=&num=100&hl=da

Og bl.a. flg. indlæg:
http://www.google.com/groups?q=group:dk.fritid.foto+author:ma22x%40hotmail.com&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=ISO-8859-1&selm=cbadd1fb.0404081329.341a5e10%40posting.google.com&rnum=3

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-05-04 17:45

"Niels Ebbesen"

> Prøv at se her Max (ma22x@hotmail.com) har skrevet 1,150 indlæg her
> i gruppen:
> Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Hehe, Niels jeg begynder ikke at tjekke over 1000 mails

Men den fra google er underskrevet -max- og det er min,
hvis andre bruger samme signatur, så kan jeg ligsom ikke
gøre noget ved det, men tak for indsatsen. -max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 18:11

-max- wrote:

> Hehe, Niels jeg begynder ikke at tjekke over 1000 mails
>
> Men den fra google er underskrevet -max- og det er min,
> hvis andre bruger samme signatur, så kan jeg ligsom ikke
> gøre noget ved det, men tak for indsatsen. -max-

Nej jeg tjekkede op på, hvem der har postet her i gruppen under
navnet Max, og jeg fandt flg. 4, som jeg har opfattet som den samme
person.

Fællenævneren er, at de alle hedder Max og bruger hotmail.com,
skiftet i det der står foran snabel-a, kan jo skyldes spam.

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com>
"Max" <maxses@hotmail.com>
"max" <ma22x@hotmail.com>
";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>

Men lektien er jo, at hvis man vil opfattes seriøst, så holder det
ikke at skrive anonymt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lyrik

Dato : 08-05-04 13:54

> [...]
> overfarvede osv. Men han får jo meget ros for hans arbejde. Ikke fordi jeg
> sammenligner mig med ham, men stilen er da lidt i samme "statiske"

++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja jeg må så indrømme at jeg ville give ham samme spørgsmål.
Hvis man stiller mennesker i positur, så er posituren ikke udtryk for noget
dybt menneskeligt IMHO.
Man kan stille dem i positur for at udstille dem, enten med deres særheder
eller deres skønhed.
Men det der adskiller dem fra den virkelige skønhed, eller deres virkelige
særhed er, at det i virkeligheden kun er noget som kan udtrykkes inde fra
dem selv, fra deres virkelige jeg.
De kan komme med en virkelig skøn attitude,- og så skal fotografen
lynhurtigt fange den i sit kamera. Stiller han dem op fordi han missede
øjeblikket, så mister attituden sit indre liv, sin intensitet.IMHO.

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 09-05-04 00:18

> De kan komme med en virkelig skøn attitude,- og så skal fotografen
> lynhurtigt fange den i sit kamera. Stiller han dem op fordi han missede
> øjeblikket, så mister attituden sit indre liv, sin intensitet.IMHO.
+++++++++++++++++++
Lad mig tage et eksempel. Da Leonardo Da Vinci skulle male Mona Lisa, blev
billedet ikke taget på 1/500.
For at få det mystiske miniaturesmil frem havde han engageret gøglere som
konstant entertainede hende, mens han fangede udtrykket.
Fotografer der kan stille op til portræt er sjældne. Ellers havde Rigmor
Mydtskov ikke haft arbejde i sin høje alder.
For når nu personen er stillet op, så skal man lige bibringe dem netop det
udtryk hvor man eksponerer lige i det øjeblik hvor sjælens dør står åben.
En anden ting er at man måske slet ikke har KULTUR til at lave et
mesterportræt. Som en ikonmaler i sovjettiden, der blev spurgt hvorfor han
ikke lavede så mesterlige ikoner som dem fra tidligere tider, skønt han
havde teknikken,-svarede:" Det er umuligt, det har vi slet ikke kultur til"!
Det bør vi overveje i dag!
Det jeg ser i mange portrætter og opstillinger er de samme billeder som den
materialistiske reklame byder os hver
dag-"Sloggi-reklame-billeder"-"Ferrari-reklame-billeder"!
Reklameportrætter af betalte manequiner. Når det ligner et reklamebillede
til forveksling-er-lækkert-så kommer klapsalverne!
Har vi kultur til at gøre det?

Hilsen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-05-04 00:29

"Lyrik"

> [...]
> Reklameportrætter af betalte manequiner. Når det ligner et reklamebillede
> til forveksling-er-lækkert-så kommer klapsalverne!

Interessante tanker, men tror du ikke folk om 50 år vil kigge
på det der blir lavet idag med samme "nostalgiske" overvejelser.
siden du har involveret russiske ikoner og leonardo, så tror jeg
godt man kan tillade sig at sige at "kunstens" væsen er at afspegle
den tid den lever i.. -max-

Fra : Rene Asmussen

Dato : 10-05-04 15:57

Ja jeg må så indrømme at jeg ville give ham samme spørgsmål.
> Hvis man stiller mennesker i positur, så er posituren ikke udtryk for
noget
> dybt menneskeligt IMHO"

Mange af de helt store pressefotografer, arrangere deres billeder
ideen er ihvertfald ikke ny

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 10-05-04 23:00

Rene Asmussen wrote:
> Ja jeg må så indrømme at jeg ville give ham samme spørgsmål.

> noget

> Mange af de helt store pressefotografer, arrangere deres billeder
> ideen er ihvertfald ikke ny

René for pokker. Gider du ikke godt lære at citere ordentligt?
Der er efterhånden en del der har opfordret dig til at lære det. Det vil
formentlig også gøre at du bliver taget mere seriøst.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Rene Asmussen

Dato : 11-05-04 10:14

jeg synes mine citater er smukke!

meddelelse news:hXSnc.466$wR5.80@news.get2net.dk...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-05-04 13:22

Rene Asmussen wrote:
> jeg synes mine citater er smukke!
> René

Ja, men det gør vi andre ikke..

Hop straks ind på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 11-05-04 19:22

Rene Asmussen wrote:

> jeg synes mine citater er smukke!
>
> René

Nå du synes måske også det er smukt at køre i det forkerte spor på
motorvejen?

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Rene Asmussen

Dato : 11-05-04 22:03

Klart

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:fR8oc.154$PP.134@news.get2net.dk...

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 11-05-04 22:35

Rene Asmussen wrote:
> Klart

Arrrgh! Er det med vilje at du er så irriterende?
I starten undrede jeg mig over at der tilsyneladende var en del der
havde noget i mod dig, men jeg begynder så småt at forstå hvorfor.

Et godt råd. Ret dig efter reglerne for det medie du bruger, det vil
gøre det hele meget lettere for os alle sammen, samt være med til at
reducere "støjen" væsentligt. Du skriver selv ofte "Don't waste space"
men det er netop det du gør når du bevidst ignorerer pæne henstillinger
om at følge reglerne. Du er med til at generere en hel masse unødig knas
og bras.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-05-04 10:43

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:ZFboc.247$5c7.54@news.get2net.dk...
> [...]
> I starten undrede jeg mig over at der tilsyneladende var en del der
> havde noget i mod dig, men jeg begynder så småt at forstå hvorfor.
++++++++++++++++++++++

Hej.

Jeg tror at han elsker at provokere. Jeg undrede mig også i starten, men det
gik også langsomt op for mig, hvorfor folk har noget imod ham.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Rene

Dato : 14-05-04 11:36

hmmmm ..... tolk det som du vil Jeg vil bare gerne vise mine billeder,
ligesom så mange andre herinde gør. Danmark er et frit land at leve i ...
heldigvis

Tillykke til Mary og Frede !

- René

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40a49459$0$239$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-05-04 12:16

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> hmmmm ..... tolk det som du vil Jeg vil bare gerne vise mine billeder,
> ligesom så mange andre herinde gør. Danmark er et frit land at leve i ...
> [...]
+++++++++++++++++++++++

Hej René.

Jeg har ikke noget imod at du viser dine billeder frem, og jeg har aldrig
skrevet at jeg havde noget imod dem, jeg synes mange af dem er gode. Det jeg
er utilfreds med, er din holding, hvis der f.eks. er en der skriver til dig,
om du ikke gider at citere ordentligt, så skriver du bare "jeg synes mine
citater er smukke!" Det er jo tydeligt at du elsker at provokere.

Fra : Rene

Dato : 18-05-04 14:09

Tjaaa din holdning ikke min

meddelelse news:40a9effc$0$211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-04 14:14

"Rene Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad synes i egentlig om dette ??

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=602&sessionid=19e4eae6bb024c2c78528f5d149e69de

Ligner noget, der er taget med et kamera. Hvorfor spørger du?

--
-Jens B.