HJÆLP plejefamilie søges til 5 ugers killi~
Fra : Simon Rasch

Dato : 06-05-04 11:10

Vi er kommet i den uheldige situation, at den ene af vores 2 Birmakillinger
er død. Hun har gennem hele sin levetid ikke kunne finde ud af at patte, og
har derfor fået modermælkerstatning med spøjte. Hun døde desværre for os hos
dyrlægen efter at have været der i 2 døgn, 5½ uge gammel

Vi søger derfor en plejefamilie til den lille pigemis som nu er alene
tilbage uden søskende. Hun er er i forvejen meget stille og ikke så legesyg,
så jeg er bange for at hun vender sig helt ind af hvis hun skal være her
alene og vokse op. De to piger skulle have flyttet til samme hjem, så jeg
ved at hun ikke skal være alene kat, men at familien skal have en mere.
Bl.a. derfor syntes jeg hun skal vokse op i en flok.

Missemor er ikke synderlig interesseret i at passe børn efter alle kunstens
regler, hun passer dem kun det der lige nøgagtig er nødvendig og ikke mere.
Dette er også en af grundende til min bekymring om lille Ginni´s opvækst.

Har du selv eller kender du en som har et kuld killinger som er født midten
af marts - midten af april (Ginni er fra 27.3) og som vil tage sig godt af
Ginni i hendes opvækst, så skrive/ ring endelig !

Jeg bor ved Års/Farsø så det skal være et sted i jylland (- skagen og
synderjylland) Hvis det kan lade sig gøre, ellers må vi køre det længere
hvis ikke er der er noget i midt/nordjylland....

Håber at høre fra nogen hurtigt....

Hilsen Dina
www.katteriandi.vestrupgaard.dk
9640 1040 / 2020 4497

Fra : Simon Rasch

Dato : 06-05-04 13:12

"Simon Rasch" <simon.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synderjylland) Hvis det kan lade sig gøre, ellers må vi køre det længere
> hvis ikke er der er noget i midt/nordjylland....

Ville bare lige sige at Gitte fra Sacala er så sød at hjælpe mig med lille
Ginni

Missehilsner fra Dina
-som bare er så super glad og taknemlig for at hun vil hjælpe tusind
tak Gitte..... !!!

Fra : Simon Rasch

Dato : 07-05-04 22:54

> [...]
> Ginni
>
> Missehilsner fra Dina
> -som bare er så super glad og taknemlig for at hun vil hjælpe tusind

Gitte kan desværre ikke tage lille Ginni i pleje alligevel, så jeg håber at
høre fra andre som vil/kan hjælpe mig......

Missehilsner fra Dina