Ringetone med sang.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 06-05-04 07:18

Findes der en tlf. der er så langt fremme at der er sang på ringetonerne?

Hvor kan disse ringetoner evt. hentes, og til hvilken mobil.

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.
Overspilning af VHS til DVD.

Fra : N. Christensen

Dato : 06-05-04 07:30

> Findes der en tlf. der er så langt fremme at der er sang på ringetonerne?

Ja, for ringetonen er blot en MP3 eller en WAV fil. Fx den nye Nokia 6230
kan gøre det.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 06-05-04 18:09

eller en 6600

Fra : Carina

Dato : 06-05-04 19:09

"Jacob Frejlev Jensen" <frejlevdk2003@yahoo.dk> wrote in message
> eller en 6600

Hvor kan de hentes?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-05-04 23:12

On Thu, 06 May 2004 20:08:30 +0200, Carina wrote:

> "Jacob Frejlev Jensen" <frejlevdk2003@yahoo.dk> wrote in message
>>
> Hvor kan de hentes?

Telefonen?

Sorry ku' ikke dy' mig

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 07-05-04 07:35

Carina griflede i news:409a7f23$0$134$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Hvor kan de hentes?

Hvis du menter ringetonerne i mp3/wav, så kan du selv lave dem vha en
computer og en musik-cd.... (f.eks brænderprogrammet Nero kan den
slags.....)
Ellers har TDC jo gang i noget, så man ved at betale et lille beløb, kan
hente lovlige mp3'er på nettet.....

--
Hygge...
Daniel