Skærme
Fijala 3554
Samsung 172X
Fra : Jeppe Høiby

Dato : 06-05-04 00:10

Jeg har læst en del anmeldelser af Samsung 172X, og de er alle meget
positive. Hvad er Jeres erfaringer?

Jeg kan ikke finde ud af om der er et DVI-kabel med skærmen, eller om
jeg skal købe det ved siden af?

Mvh
Jeppe

Fra : Jan Viegand

Dato : 06-05-04 17:31

"Jeppe Høiby" <NOSPAM@bytewarrior.net> wrote in message
> Jeg har læst en del anmeldelser af Samsung 172X, og de er alle meget
> positive. Hvad er Jeres erfaringer?

Den er virkelig god til mit behov, som er kontorprogrammer. Men foden er
ikke specielt god, da den ikke kan få skæmen meget over bordpladen. Den er
også ret spinkel, så skærmen kan komme til at stå lidt ustabilt.

Jeg har så købt en løs fod, hvor skærmen er skruet på.

Alt i alt er jeg meget glad for den. Jeg kører den som dual skærm med min
bærbar.

> Jeg kan ikke finde ud af om der er et DVI-kabel med skærmen, eller om
> jeg skal købe det ved siden af?

Ikke med.

Jan

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 06-05-04 19:12

Jan Viegand wrote:
> [...]
> også ret spinkel, så skærmen kan komme til at stå lidt ustabilt.
>
> Jeg har så købt en løs fod, hvor skærmen er skruet på.

Hvilken fod har du købt? Har du et link?

> Alt i alt er jeg meget glad for den. Jeg kører den som dual skærm med min
> bærbar.

> Ikke med.

Er der er kabel med skærmen, så man kan sende signalet gennem
DVI-stikket i grafikkortet?

Mvh
Jeppe

Fra : Jan Viegand

Dato : 07-05-04 07:08

"Jeppe Høiby" <spam@spam.com> wrote in message

> Hvilken fod har du købt? Har du et link?

Denne:
http://www.lomax.dk/Index.asp?VI=4&CI=4&Varenr=8135260

De har andre af samme type:
http://www.lomax.dk/Index.asp?VI=4&CI=3&Undergruppe=080AU1&Varegruppenavn=Fladsk%E6rme+%26+tilbeh%F8r

....> >
> Er der er kabel med skærmen, så man kan sende signalet gennem
> DVI-stikket i grafikkortet?

Eneste kabel der er med er normalt VGA-skærmkabel.

Jan

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 07-05-04 14:01

Jan Viegand wrote:
> Denne:
> [...]
Jøsses! De koster jo 25% af hvad skærmen koster... Nu har jeg bestilt
skærmen, så må vi se, om jeg skal bestille en fod også

> Eneste kabel der er med er normalt VGA-skærmkabel.

OK, tak, jeg har bestilt et DVI-kabel også.

Fra : Thomas VJ

Dato : 10-05-04 10:24

"Jan Viegand" <news@FJERNjanviegand.dk> wrote in message

> Den er virkelig god til mit behov, som er kontorprogrammer. Men foden er
> ikke specielt god, da den ikke kan få skæmen meget over bordpladen. Den er
> også ret spinkel, så skærmen kan komme til at stå lidt ustabilt.

Fulgte der ikke et vægbeslag med?

mvh
Thomas

Fra : Jan Viegand

Dato : 10-05-04 20:28

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.uni> wrote in message

> "Jan Viegand" <news@FJERNjanviegand.dk> wrote in message

> Fulgte der ikke et vægbeslag med?

Jo, men jeg havde ikke en væg lige bag skrivebordet.

Jan