TV2 programoversigt virker ikke!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 05-05-04 18:54

Hej NG!

Jeg er flittig bruger af TV2's tv guide, men noget nager mig! Jeg kan
pludselig ikke få lov til at klikke på de enkelte programmer og derved få
beskrivelsen af dem frem! Der sker ganske enkelt INGENTING!

Jeg har slettet coockies, cahhe, temp osv. - Ingen forskel...

Nogle forslag?

Med venlig hilsen
Lasse Rønlev

Fra : Jan Bagge

Dato : 05-05-04 19:25

Virker hos mig, ingen forslag....

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-05-04 21:29

On Wed, 5 May 2004 19:54:27 +0200, Lasse Rønlev wrote:

> [...]
> beskrivelsen af dem frem! Der sker ganske enkelt INGENTING!
> Jeg har slettet coockies, cahhe, temp osv. - Ingen forskel...

Prøv en anden browser.

--
Mvh. Lars

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-05-04 21:43

<6x122859@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>pludselig ikke få lov til at klikke på de enkelte programmer og derved få
>beskrivelsen af dem frem! Der sker ganske enkelt INGENTING!

Har samme problem med IE og prøvet "alt" - har nu installeret Firefox,
den kører fint.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : John Hansen

Dato : 17-05-04 18:35

Samme problem her. Sjovt nok virker det når jeg bruger Spider-Man(!) Web
browser, som bare er en IE shell browser...

Hvis nogen kender løsningen ville det være fedt. :)