Forskæld på wap 2 og wap 1.2.1
Fra : Disney

Dato : 05-05-04 17:17

Hej

Hvad er forskælden på wap 2.0 og wap 1.2.1??
Kan man se de samme internet side, eller er der stor forskæld på de 2?

MVH
Jens

Fra : Knud Berggreen

Dato : 05-05-04 20:58

On Wed, 5 May 2004 18:16:46 +0200, "Disney"
<Disney__DKFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Hvad er forskælden på wap 2.0 og wap 1.2.1??
>Kan man se de samme internet side, eller er der stor forskæld på de 2?

Jeg ved ikke hvori forskellen består, men jeg er informeret om at der
er visse sider man kan se i 1.2.1 som man ikke kan se i 2.0

/Knud

Fra : Disney

Dato : 05-05-04 22:13

skal jeg forstå det sådan, at wap 1.2.1 er nok på en wap telefon?

MVH
Jens

Fra : Johnny

Dato : 07-05-04 13:22

Disney wrote:

> [...]
>
> Hvad er forskælden på wap 2.0 og wap 1.2.1??
> Kan man se de samme internet side, eller er der stor forskæld på de 2?

WAP 2.0 understøtter XHMTL, som alle nye mobilportaler bruger. F.eks. så
bruger TDCs Mibifly og SONOFONs E-GO XHTML.

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers