En eller anden der drømmer om en svensker
Fra : Kim Noer

Dato : 05-05-04 17:12

Davsen der ...

Hvad er det lige det nummer hedder, hvor en synger i duet med en svensker;
noget ala 'drømmer om dig'? Fantastisk flot stemme hun har (svenskeren).

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 05-05-04 20:38

> Hvad er det lige det nummer hedder, hvor en synger i duet med en svensker;
> noget ala 'drømmer om dig'? Fantastisk flot stemme hun har (svenskeren).

Højst sansynligt det nye nummer med Johnny Deluxe ..- den hedder Drømmer Jeg
? - og det er Anna Nordell der synger den kvindelige vokal - Johnny, den
mandtlige!

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Michael-7500

Dato : 05-05-04 20:42

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det lige det nummer hedder, hvor en synger i duet med en svensker;
> noget ala 'drømmer om dig'? Fantastisk flot stemme hun har (svenskeren).

Johnny Deluxe/Drømmer jeg?

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges på: www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Kim Noer

Dato : 05-05-04 21:43

Michael-7500 wrote:

> Johnny Deluxe/Drømmer jeg?

Just præcis. Taks'.

--
Speaker : "And here we are at the start of the second semifinale of the
100 yards for people without any sense of direction."