6230 Højttaler
Fra : Peter Jensen

Dato : 05-05-04 16:31

Hej,

Når min Nokia 6230 ringer er højttaleren ALTID slået til, og jeg må som det
først slå den fra, pisse irriterende.

Hvordan får jeg den slået fra som default, så jeg selv skal slå den til ?

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 05-05-04 22:13

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i melding
> [...]
> først slå den fra, pisse irriterende.
>
> Hvordan får jeg den slået fra som default, så jeg selv skal slå den til ?

Jeg regner med at du skal velge profilen "Lydløs". Der er lyden på
ringetoner deaktivert, og man ser et lite ikon som viser dette på skjermen i
stand-by, og sannsynligvis også når skjemspareren aktiveres.

Likevel burde det vært en mulighet til å holdt inne en tast for å
aktivere/deaktivere ringesignalet, som på f,eks Siemens.

Til gjengjeld kan man på Nokiatelefonene tidsinnstille profiler. F.eks kan
man velge at "Lydløs" er på fram til et forutbestemt klokkeslett. Deretter
går telefonen over til den profilen man hadde før, f.eks "Normal".

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-05-04 03:22

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote:

> [...]
>først slå den fra, pisse irriterende.
>
>Hvordan får jeg den slået fra som default, så jeg selv skal slå den til ?

Mener du når du svarer et opkald, så er den altid i højttaler-mode?

I så fald er det dig, som fejlbetjener telefonen. Du bruger den store
knap til at besvare opkaldet. I display'et står der "Højttal." ved den
knap når telefonen ringer. derfor går den i højttaler-mode, når du
trykker på den.
Brug den grønne knap til at besvare, så har du ingen problemer. Det er
samme knap, som du bruger til at ringe op med.

Peter