Lille huskatte-misling søges
Fra : Alice M

Dato : 05-05-04 16:32

Hejsa ..

Min kæreste og jeg savner en lille misling, gerne rød eller hvid, som har
lyst til at flytte ind hos os sidst i Juli/først i August da vi skal ud og
rejse det meste af Juli.

Vi bor i en lejlighed i Århus C på 78 m2 så mislingen vil blive indekat.

Vi er begge studerende så vi er meget hjemme så vi har tiden til at putte,
nusse og kæle med ham/hende.

Mislingen må ikke være alt for dyr.. vi er jo studerende :)

Kender du en misling? :)

Send en mail

Venlig Hilsen Alice og Mads

"udskift skidt med dk i mailadresse"

Fra : Katrine Nederby

Dato : 06-05-04 10:07

Hej Alice og Mads.

Jeg har videresendt jeres mail til en bekendt, der venter husmisse-killinger
lige i disse dage. De vil blive 12 uger lige på det rigtige tidspunkt, og
jeg garanterer jer for, de får en god opvækst - som indekatte endda Hun
bor ovenikøbet ikke så langt fra Århus Mon ikke i hører fra
hende........

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Mette

Dato : 06-05-04 13:05

Hejsa!

Jeg er Katrines bekendte
Jeg har sendt jer en mail med lidt om de kommende mislinger.

Knus fra Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Alice M