Priser - igen!
Fra : Lene Hansen

Dato : 05-05-04 16:12

Jeg har lige fået regning på en kat jeg måtte have akut steriliseret p.g.a
infektion. Den lød på 1010,94 inck. moms og alt (operation, narkose ophold
m.m.). Hvad giver andre rundt om i landet?

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-05-04 16:33

On Wed, 5 May 2004 17:11:44 +0200, "Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk>
wrote:

> [...]
>infektion. Den lød på 1010,94 inck. moms og alt (operation, narkose ophold
>m.m.). Hvad giver andre rundt om i landet?

Hos min dyrlæge i Odense gav jeg 1400 kr for at kastreret min hunkat.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : jytte jensen

Dato : 05-05-04 19:08

> [...]
> m.m.). Hvad giver andre rundt om i landet?
> Det lyder billigt. Jeg har lige forhørt mig rundt omkring og der er prisen
1248 kr.
venlig hilsen
Jytte
> Med venlig hilsen
>
> Lene Hansen

Med venlig hilsen
jytte jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Carina

Dato : 05-05-04 20:32

Jeg gav 1200,- incl øremærkning og vaccination.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Nina Søgaard

Dato : 05-05-04 20:35

> 1248 kr.
> venlig hilsen
> Jytte

> Med venlig hilsen
> jytte jensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hejsa.

Jeg gav 1600,- for at få min pige steriliseret da hun fik betændelse i
livmoderen.
Så du har da vist fået det til en god pris

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine

Dato : 06-05-04 18:29

Hejsa
For det meste er det billigere at få en hankat kastreret end en hunkat
steriliseret, da det er meget mere enkelt at gøre på en hankat.

da jeg for 5 år siden skulle have min hankan kastreret gav jeg ca 800 kr med
øremærkning, orme og loppe kur.

Hilsen Trine