Hvad hedder disse numre?..
Fra : Michael Westi

Dato : 05-05-04 15:58

Er faldet over en del gamle kassettebånd
med "dance" musik fra omkring 89-91.

Fede minder fra en svunden tid

Et del af numrene kan jeg ikke rigtig identificere. (både titel og
kunstner/e)

1. Starter med en damestemme der siger noget i retning af: "Let the rhythm
take control of your mind, body and soul".
Senere i nummeret en mandestemme. "Like 007, I´m on a mission".
Og "This beat is hot" gentages mange gange

2. Et remix hvor S. Vega´s "Tom´s diner" indgår. Der synges bla. "Daddy´s
little girl" (som muligvis er titlen)?

3. Noget der i starten lyder som "can I want you" "I´m your vj".
Første linie: Now I know we can´t be secrets anymore"
Og en del gentagelser: "Found love" "so I want your love", "need your love"
Lidt piano solo med salsa inspiration.

4. Damestemme:
Første linie: "I wanna start a brand new style, change it all just move your
feet"
Gentagelser: Noget i retning af: "I say yeah", "In my house and i my body"

5. Mener at titlen er "All true man"
Første linie: "If you want a man, strong but sensetive.
Anything you need, I´ll be willing to give
Every day and night, I will treat you right.
You need an all true man".

6. Mener at titlen er "Bad attitude"
Første linie" I want a girl with extension in her hair"
Lidt senere i verset: "standing at a busstop, sucking on a lollipop"
Og Bad attitude gentages en del.

Er der noget der ringer for i "oh store orakler"?

--
Mvh Michael
"Jazz is not dead...It just smells funny (FZ)"

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-05-04 16:15

Et par af dem var da til at hitte

> 5. Mener at titlen er "All true man"

kunne godt være - Alexander O'Neal " All true man"
http://lyrics.blueaudio.com/sheet/02519

> 6. Mener at titlen er "Bad attitude"

Hmmm..... er det ikke - L.L. Cool J : "Around The way Girl"
http://www.lyricsdepot.com/l-l-cool-j/around-the-way-girl.html

/ Flying Hotdogs

Fra : Lars Bernau

Dato : 05-05-04 18:53

In article <dh7mc.108$7_2.65@news.get2net.dk>, michaelwesti@NOSPAM.dk
says...

Et par stykker lykkedes det da at identifisere....:

> [...]
> Senere i nummeret en mandestemme. "Like 007, I´m on a mission".
> Og "This beat is hot" gentages mange gange

B.G. The Prince Of Rap - This Beat Is Hot (1991)

> [...]
> Første linie: Now I know we can´t be secrets anymore"
> Og en del gentagelser: "Found love" "so I want your love", "need your love"

Double Dee - Found Love (1990)

> [...]
> feet"
> Gentagelser: Noget i retning af: "I say yeah", "In my house and i my body"

Secchi - I Say Yeah (1991)

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 05-05-04 20:25

Tak til de flyvende pølser og Lars
Super..

Så mangler jeg bare id på nr.2

Fra : Peter G

Dato : 05-05-04 21:49

Michael Westi skrev:

> 2. Et remix hvor S. Vegaïs "Tomïs diner" indg†r. Der synges bla. "Daddyïs
> little girl" (som muligvis er titlen)?

Google.

http://www.google.com/search?q=%22daddy's+little+girl%22+%22tom's+diner%22
&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8