BMW spørgsmål.....
Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 05-05-04 15:38

Hej

1: Er der en der kender et sted hvor batteriet til min dyt
koster mindre end 609,- + moms ??
(Nordisk Lyddæmper Service) (85 amp.timer)

2: Jeg har fået et par ridser på den bagerste venstre skærm
Naboens barn væltede på løbehjulet - og selvfølgelig op ad min bil :-\
Nå det skal jo bare laves, da deres forsikring dækker.
..... er der nogle der har en maler at anbefale ??

3: højdejusteringen af sikkerhedsselerne:
Jeg kan kun få mine ned til midten af det stykke hvor man justerer højden
Skal den kun kunne komme dertil ???

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Frank Hansen

Dato : 05-05-04 16:16

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> wrote in message
> Hej
>
> 1: Er der en der kender et sted hvor batteriet til min dyt
> koster mindre end 609,- + moms ??
> (Nordisk Lyddæmper Service) (85 amp.timer)

Du kan få et 60 amp. timer batt hos www.cdof.dk for 399 + moms. -Ikke meget
over 60 øre/amptime billigere ... men dog billigere :)

Ved ik om det skulle være et 85 amp.timer eller om det blot var for at
sammenlige prisen...

Frank.

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 05-05-04 16:27

"Frank Hansen" <fhansen@spinner_JUNK.dk> wrote in message

> Ved ik om det skulle være et 85 amp.timer eller om det blot var for at
> sammenlige prisen...

Det skal være på 85amp.timer - og det skal jo ikke være mindre
end det der er beregnet til at sidde der......
og så skal det have flg. mål: L31cm, B19cm H18-19cm....

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 05-05-04 16:32

> Det skal være på 85amp.timer - og det skal jo ikke være mindre
> end det der er beregnet til at sidde der......
> og så skal det have flg. mål: L31cm, B19cm H18-19cm....

Harald Nyborg har et MB batteri.......
http://www.harald-nyborg.dk/hncatalog/hncommerce/merinfo.asp?varenr=6630&n=10106
eller http://makeashorterlink.com/?K14132838
skal lige ud og se om det kan være de 4 cm længere.....
Så er der kun et spørgsmål.... hvilken side har MB +'en siddende ?

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 05-05-04 17:59

> [...]
> eller http://makeashorterlink.com/?K14132838
> skal lige ud og se om det kan være de 4 cm længere.....

Det er der plads til !

> Så er der kun et spørgsmål.... hvilken side har MB +'en siddende ?

Nogle der ved det ??
Når polerne (der sidder på den lange side) vender mod en selv,
sidder + så i højre eller venstre side ?

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 06-05-04 17:14

> Nogle der ved det ??

Det gjorde HN selvfølgelig - og det var i den rigtige (højre)
Så den del af spørgsmålet kan godt glemmes - jeg tvivler på
at nogle kan finde det billigere end 495,- for et 88amp. batteri....

Så er der bare resten tilbage: