Mover på en dobbeltakslet..
Fra : Verner

Dato : 05-05-04 13:44

Hej,

er der nogen her der har erfaring med en "campingmover" på en
dobbeltakslet vogn ?

Kan den overhovedet trække vognen andet end ligeud ?

Verner

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-05-04 16:32

Verner wrote:
> Hej,
>
> er der nogen her der har erfaring med en "campingmover" på en
> dobbeltakslet vogn ?
>
> Kan den overhovedet trække vognen andet end ligeud ?

Hej Verner

Har ikke erfaringer med en dobbeltakslet vogn min er kun på en aksel
den funger ganskeudmærket.

Men man kan få en spesielt til dobbeltakslet vogn så mon ikke det
funger lige så godt?

Men de er dyre
http://www.camper.dk/commerce/com_product.asp?p_prod_id='817001'&page=&p_cat_id=&menuguid=2

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 09-05-04 21:36

Hej Verner

Kender nogle venner der har Mover på en 2,50 x 6,50 Knaus Sudwind og den
arbejder på samme måde som en enkelt akslet - men er en endnu større
behagelighed end en på en med enkelt aksel . De kan nu komme ind på stort
set alle pladser med mover - Da "dyret" vejer 1700 KG + det løse ..........
PS - Husk det er nok lidt mere strømkrævende på batteriet , men det er jo
nok også det billigste i denne sammenhæng !
Kim