Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gratis fotoalbum på nettet ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-04 12:59

Er der nogen der kender til en hjemmeside hvor man gratis kan oprette et
fotoalbum som familie og venner kan gå ind og se på?

En af mine venners franske Kone vil gerne kunne smide billeder af den lille
nyfødte på nettet, så slænget i Frankrig kan gå ind og se vidunderet

/Henrik

Fra : Morten O

Dato : 05-05-04 13:15

http://megapixel.dk/

--
Morten O

Fra : kunstner5.com

Dato : 05-05-04 13:16

"Happyhenrik.dk" <dj(a)happyhenrikprikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
lille
> nyfødte på nettet, så slænget i Frankrig kan gå ind og se vidunderet

http://groups.msn.com - nemt og hurtigt. Ikke RASENDE godt, men det er
dejligt let for alle at gå til, findes på stort set alle sprog, og så er det
let og overskueligt. Desværre har man kun 3 mb til rådighed, men det er da
også nok til et par billeder. Desuden kan man jo altid bare oprette en ny
hotmail-konto, hvis/når man løber tør.

Har virket fint for mig.

Hilsen
Claus Jungersen
www.kunstner5.com

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 05:36

"Happyhenrik.dk" <dj(a)happyhenrikprikdk> wrote in message
> Er der nogen der kender til en hjemmeside hvor man gratis kan oprette et
> fotoalbum som familie og venner kan gå ind og se på?

Tak for svarene

Henrik