Aflade batteri totalt? Eller er det ligegy~
Fra : Quadro

Dato : 05-05-04 12:42

Jeg har en mobil med L-ION batteri, som jeg ikke skal bruge over en længere
periode. Hvad er det bedste at gøre i denne situation?

Aflade batteriet totalt før jeg henlægger den, eller lade det helt op? Eller
er det fuldstændig ligemeget hvad jeg gør?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-05-04 13:49

Quadro skrev :
> [...]
Eller
> er det fuldstændig ligemeget hvad jeg gør?

Jeg tror det er fuldstændig lige meget, jvf
http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=5117

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : JRS

Dato : 05-05-04 15:57

"Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILINDEEDhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Eller
> er det fuldstændig ligemeget hvad jeg gør?

Ved L-ION er det ligemeget ja.. Faktisk mener jeg et sted at have læst at de
har bedre af klatladning end at løbe heelt tør ..
Dog ved jeg fra bærbar batterier, det er bedst at ligge dem i køleskabet
hvis de ikke skal bruges i længere tid..
(huske lige at smide dem i en pose ;)

MVH
JRS