Sms problemer med Nokia 3200
Fra : Ole Bak

Dato : 05-05-04 12:12

Hej Allesammen...

Jeg har netop købt mig en Nokia 3200 og er egentlig godt tilfreds med den.
Dog har jeg opdaget en lille fejl når jeg skriver sms'er. Hvis jeg skriver
TAK efterfulgt af nogle punktummer så ændre den selv TAK til VÆK??? Nogen
der har samme problem eller er det bare mig? Måske det er en sw opdatering
der skal til hvis der er kommet en ny... Håber nogen kan hjælpe..

Mvh Ole

Fra : Danny

Dato : 05-05-04 15:41

Ole Bak wrote:
> [...]
> der har samme problem eller er det bare mig? Måske det er en sw opdatering
> der skal til hvis der er kommet en ny... Håber nogen kan hjælpe..

hvilken tast bruger du til at lave punktummer med? Du bruger vel taste 1
ikke, og ikke *-tasten for så er det derfor den skifter til VÆK.
*-tasten kan jo bruges til at skifte ord med, hvis bogstaverne passer
til andre ord, i dit tilfælde f.eks. VÆK i stedet for TAK.

Håber det kan være til hjælp
mvh.
Jakob