T610 Display
Fra : Harris Jeppson

Dato : 05-05-04 11:34

Jeg har en T610, med defekt display og et display koster 350,-
er der nogen der ved hvordan man selv skifter dette evt. med
en grundig vejledning, så jeg ikke ødelægger mere end det display,
jeg har ødelagt en gang.

M.V.H.
Harris

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-05-04 12:39

Harris Jeppson skrev :
> [...]
> er der nogen der ved hvordan man selv skifter dette evt. med
> en grundig vejledning, så jeg ikke ødelægger mere end det display,

Cell shop har under support en guide i skift af cover, måske kan den hjælpe
dig.
http://www.cellshoppen.dk/shop/

Og lige for nysgerrighedens skyld; Hvordan ødelagde du displayet?, mit
virker meget solidt!.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-05-04 12:45

Michael Lund Sørensen skrev :

> [...]
> dig.
> http://www.cellshoppen.dk/shop/
>
> Og lige for nysgerrighedens skyld; Hvordan ødelagde du displayet?, mit

Cell shoppen har foresten også displayet til 279 kr

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Harris Jeppson

Dato : 05-05-04 23:38

Hvordan jeg ødelagde det, man skal ikke have mobilen i baglommen, når man
sætter sig ned....

M.V.H.
Harris

Fra : *trads*

Dato : 05-05-04 15:37

Hej
Jeg har et næsten helt nyt ombytningssæt..
Front m/display
Bag = batt klap samt den sorte øverst
Nye tastatur knapper
Samt en Torx skruetrækker til at skifte det med.

Pris+lev = KUN 250kr

Fra : Peter G C

Dato : 05-05-04 15:46

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bag = batt klap samt den sorte øverst
> Nye tastatur knapper
> Samt en Torx skruetrækker til at skifte det med.

Nogen der har prøvet at montere et T630 display i en T610 ?

/Peter

Fra : JMo.

Dato : 05-05-04 15:51

Peter G C wrote:

> Nogen der har prøvet at montere et T630 display i en T610 ?

Fik engang flg. link, hvor en havde prøvet med success (inkl. noget roderi
med firmware).
Desværre er linket ikke aktivt mere... Men måske det kan findes alligevel.

http://forum.myt610.net/viewtopic.php?t=5177

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-05-04 17:06

JMo. skrev :

> [...]
> med firmware).
> Desværre er linket ikke aktivt mere... Men måske det kan findes alligevel.

Ind i forumet og prøv Tips & Tricks - dér!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : *trads*

Dato : 05-05-04 15:46

øøøø Jeg har måske været for hurtig ude....
Med mine ord om displayet mener jeg skærmenover tastaturet. Og ikke selve
farveskærmen ????