Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S/B: Xbox spil
Fra : Jeppe

Dato : 05-05-04 11:34

Haves:
Top Spin Tennis (bundle-udgave)
Splinter Cell
Freedom Fighters

Ønskes:
Jeg vil godt bytte de tre for en enkelt god titel.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 05-05-04 11:35

On 2004-05-05, Jeppe <jdj@jdjblah.dk> wrote:
> [...]
> Freedom Fighters
>
> Ønskes:
> Jeg vil godt bytte de tre for en enkelt god titel.

Og hvad har det med foto at gøre?

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : JDJ

Dato : 05-05-04 17:55

Det har naturligvis det med foto at gøre, at min post er et helt igennem
udemærket billede (hø-hø) på hvordan man ikke poster på usenet.
At den røg i denne gruppe skyldes en bommert fra min side.

Jeg undskylder mange gange og gi'r en runde kvajebajere.

<lyden af en øl der åbnes>
Skål!

Jeppe

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-05-04 19:00

JDJ wrote:
> Jeg undskylder mange gange og gi'r en runde kvajebajere.

Hvor kan vi afhente? :)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk