Hvem har en instruktionsbog til en Volvo 2~
Fra : J & P

Dato : 05-05-04 10:17

Hvis du har en jeg evt. må låne til kopiering, så må du meget gerne maile
til mig (fjern GNLPFTH)

--
Hilsen Jakob

Fra : Thomas

Dato : 05-05-04 11:38

"J & P" <jakob_griffelGNLPFTH@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du har en jeg evt. må låne til kopiering, så må du meget gerne maile
> til mig (fjern GNLPFTH)
>

> --
> Hilsen Jakob

Tag evt. et kig her:

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Mvh.

Thomas

Fra : J & P

Dato : 06-05-04 19:45

> Tag evt. et kig her:
>
> http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Fedt tip! Ham kendte jeg ikke. Jeg ringer til ham på mandag - lad ham nu
lige holde bededage...

--
Hilsen Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 19:47

"J & P" <jakob_griffelGNLPFTH@hotmail.com> wrote in message

> Fedt tip! Ham kendte jeg ikke. Jeg ringer til ham på mandag - lad ham nu
> lige holde bededage...

eller prøv at kontakte:
www.volvo-pv.dk
--
Møller

Fra : J & P

Dato : 06-05-04 20:33

> eller prøv at kontakte:
> www.volvo-pv.dk

Har de ikke kun med PV at gøre? Eller har de en god bibiotekar, der ved hvor
tingene kan skaffes..?

--
Hilsen Jakob

Fra : Martin Schyth

Dato : 05-05-04 12:49

Hvad med at finde en Haynes bog - de er gode....

/Martin

Fra : J & P

Dato : 06-05-04 19:44

> Hvad med at finde en Haynes bog - de er gode....

Det har jeg også tænkt på, men jeg vil gerne have en original en liggende i
bilen - og have en Haynes hjemme på hylden til de lidt større ting.

--
Hilsen Jakob