OPRÅB: Valdemar (-V-), Fromm og Ulrik!! ;o~
Fra : Kong Kent

Dato : 04-05-04 23:42

Hej drenge

Er der nogen af jer der har tænkt jer, at tage til Roskilde i år? Jeg står
sådan lidt og ved ikke rigtig. Programmet er lidt tyndt, men jeg har jo
gratis adgang, sååe...

P.t. kan jeg se, at Soilwork, Morbid Angel, Meshuggah og Korn virker som
sikre bud på koncerter jeg skal byde ind på, men ellers et lidt tyndt
program, med Il Nino og Hatebreed som boblere der måske også skal tjekkes.
Men desværre ikke nogen kioskbaskere, ligesom Metallica og Iron Maiden må
siges var sidste år!!!!

Hvad skal I drenge?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : -V-

Dato : 05-05-04 00:03

Kong Kent wrote:
> Hej drenge

Hej Kong K. Selv om jeg ikke burde svare dig, efter at du har ødelagt min
hemmelige identitet.

> Er der nogen af jer der har tænkt jer, at tage til Roskilde i år? Jeg
> står sådan lidt og ved ikke rigtig. Programmet er lidt tyndt, men jeg
> har jo gratis adgang, sååe...

Jeg overvejer det stadig.
Sidste år arbejdede jeg, og det får jeg nok også tilbuddet om i år, så
medmindre at jeg er blevet arbejdsramt (Gud fri mig vel!) til den tid, så er
der nok også i år.

> [...]
> skal tjekkes. Men desværre ikke nogen kioskbaskere, ligesom Metallica
> og Iron Maiden må siges var sidste år!!!!

Jeg opdager flere og flere ting, som jeg nok skal se, men det skorter lidt
på de helt store metaltrækplastre for mig. Meshugga, Morbid og Hatebreed
skal jeg da nok kaste 1½ øre til.

-V-

Fra : Jakob Fromm

Dato : 05-05-04 15:55

> Er der nogen af jer der har tænkt jer, at tage til Roskilde i år? Jeg står
> sådan lidt og ved ikke rigtig. Programmet er lidt tyndt, men jeg har jo
> gratis adgang, sååe...

Jeg tager ikke afsted i år. Har fået arbejde i perioden hvor festivalen
ligger, og da programmet ikke tiltaler mig helt vildt ( mangler en rigtig
catcher ), har jeg besluttet at spare turen væk. Skal dog til metallica og
stå på plænen for at råde bod på det ;)

> [...]
> Men desværre ikke nogen kioskbaskere, ligesom Metallica og Iron Maiden må

Præcis sådan har jeg det også

> Hvad skal I drenge?

Som allerede sagt, no roskilde for me this year

/Fromm

Fra : Kong Kent

Dato : 05-05-04 21:47

> Skal dog til metallica og
> stå på plænen for at råde bod på det ;)

Så støder vi sikkert ind i hinanden igen. Det har vi jo gjort før rent
tilfældigt (var det ikke Valby Hallen sidste år til Maiden, og så senere
igen på RockCaféen i Jomfru Ane Gade i Aalborg?!).

Uanset hvad, så er jeg at finde i Parken til Metallica... og da også en
lille uges tid før, når AAB smadrer FCK på hjemmebane, og hiver pokalen til
nordjylland. Der hvor den hører hjemme!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk