Enkemanden Kaj oplever drama med Mio!
Fra : Lyrik

Dato : 04-05-04 22:42

Ja, det ender godt må jeg lige skynde mig at sige før damer og herrer skal
finde lugtesaltet frem!
Jeg fik det på film og har lavet den på DivX 5.1.1-her er et link til Mac
codec så de kan se den også:
http://www.divx.com/divx/mac/

Filmen kan hentes ved højreklik og gem her:
http://lyrik.homepage.dk/film/mio3.avi

Hilsen
Jens Erik Bech

Fra : Battlefield´s

Dato : 06-05-04 12:23

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> codec så de kan se den også:
> http://www.divx.com/divx/mac/
>
> Filmen kan hentes ved højreklik og gem her:

Hej
Øv! Jeg kan igen ikke se filmen,
Hilsen Vibeke

---

Fra : Trine

Dato : 06-05-04 18:18

> Hej
> Øv! Jeg kan igen ikke se filmen,
> Hilsen Vibeke

Hej
Jeg kunne desværre kun se starten 30 sek.
Men det er en sød mis

Hilsen Trine

Fra : Leyna

Dato : 07-05-04 06:45

On Thu, 6 May 2004 19:18:17 +0200, "Trine" <trine@REMOVEramskov.dk>
wrote:

>Hej
>Jeg kunne desværre kun se starten 30 sek.
>Men det er en sød mis

Ja, her går den også i stå ret hurtigt.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Allan

Dato : 06-05-04 21:54

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
Mac

> Hej
> Øv! Jeg kan igen ikke se filmen,
> Hilsen Vibeke

Hmm Jeg så det hele.
Men jeg ved ikke hvilke Codec jeg har installeret

Winxp

Mvh Allan

Fra : Leyna

Dato : 08-05-04 07:27

On Thu, 6 May 2004 22:54:16 +0200, "Allan"
<allan_roskilde@hotmail.REMOVEcom> wrote:

> [...]

Det kan den ikke, nej.

>Hmm Jeg så det hele.
>Men jeg ved ikke hvilke Codec jeg har installeret

Jeg har vist de fleste, så det er ikke derfor.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 07-05-04 23:43

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> Det kan den ikke, nej.

> Jeg har vist de fleste, så det er ikke derfor.

Jeg kan både hente og se den.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lyrik

Dato : 07-05-04 00:52

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
++++++++++++++++++++++++++
Den kan downloades til computeren. Den er ikke lavet til "streaming"-hvilket
vil sige afspille med et klik. Streamer man alligevel så kører den en tid og
går i stå, derpå skal man trykke et par ekstra gange før den går lidt videre
o.s.v..Download den før play.
Derefter hentes til Macintosh et afspillerkodek på:
http://www.divx.com/divx/mac/
Efter det er installeret kan filmen ses.
På DivXsiderne er også codec til windows i gratisversion.
Således kan DivX-film afspilles på begge slags computere og har den fordel
at de fylder meget mindre end Quicktime (*.mov)i samme kvalitet.
DivX hedder *.avi til efternavn og er en særlig hård komprimering af film
efter den nyere Mpeg4 standard.
Den er i version 5.1.1.

Hilsen
Jens