test
Fra : MooreHøjer

Dato : 04-05-04 22:30

Dette er bare en test, da jeg uden succes har prøvet at poste et
indlæg i dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp. Så jer er bare
ved at se om det bare er den specifikke gruppe der er et problem
med eller hvad der kan være galt. Jeg har nemlig problemet på to
forskellige computere.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-05-04 22:35

MooreHøjer skrev:

>Dette er bare en test, da jeg uden succes har prøvet at poste et
>indlæg i dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp.

Det er nu ikke rigtigt. Der ligger to næsten ens indlæg fra dig i
gruppen.

>Så jer er bare ved at se om det bare er den specifikke gruppe der
>er et problem med eller hvad der kan være galt.

Det er nok dit program det er galt med.

En anden gang kan du bruge dk.test til at lave prøver i..

--
Bertel

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-05-04 23:47

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det er nok dit program det er galt med.
>
> En anden gang kan du bruge dk.test til at lave prøver i..

MooreHøjer skriver gennem html.dk der ikke giver adgang til dk.test

Det ændrer ikke på at det er uhensigtsmæssigt at teste i normale
debatgrupper, men han har bare ikke særlig gode muligheder for det.

Til MooreHøjer - send en mail til html.dk hvis du bliver ved med at
have problemer, eller spørg evt. i browsergruppen hvis du har
adgang til den.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : MooreHøjer

Dato : 05-05-04 22:53

Jeg har fundet problemet... det lå hos html.dk der ikke kunne få
kontakt med nyhedsgruppen og derfor kun viste meddelelser fra før d. 3
maj.

> MooreHøjer skriver gennem html.dk der ikke giver adgang til dk.test

Hvordan kan du vide det...?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-05-04 23:17

MooreHøjer skrev:

>Hvordan kan du vide det...?

Du har en header der ser sådan her ud:

--
Bertel

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-05-04 21:15

MooreHøjer <jesusismyking@ofir.dk> skrev:

> Jeg har fundet problemet... det lå hos html.dk der ikke
> kunne få kontakt med nyhedsgruppen og derfor kun viste
> meddelelser fra før d. 3 maj.

Det skyldes at Sunsite netop den 3. maj har fået nye server,
hvor man skal være logget ind for at være med - se:
http://news.sunsite.dk/

De har bare ikke fortalt det til nogen, så man opdager det
først når man har irriteret sig længe over at den er død.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-05-04 08:53

Bertel Lund Hansen skrev:

> Du har en header der ser sådan her ud:

- men det er endnu lettere at se det på den faste signatur der
altid sendes med indlæg fra html.dk:

,----
`----
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : MooreHøjer

Dato : 06-05-04 12:06

> [...]
> altid sendes med indlæg fra html.dk:
>
> ,----
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?
Smart havde slet ikke lagt mærke til dette...