ny mobil med radio??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 04-05-04 20:55

hvilke mobil kan i disse dage fåes med radio i???
jeg ved at n3200 kan, men min kæreste kan ikke lide den

--
Dennis
Randers

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 04-05-04 20:58

On Tue, 4 May 2004 21:54:47 +0200, "D19SakaPOPPE"
<D19S*fjern*@webspeed.dk> wrote:

>hvilke mobil kan i disse dage fåes med radio i???
>jeg ved at n3200 kan, men min kæreste kan ikke lide den

Drop kæresten...

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 04-05-04 21:01

hehe det er til hende, så hun skal kunne lide den..
jeg kan heller ikke lide den

--
Dennis
Randers

Fra : Danny

Dato : 04-05-04 22:28

D19SakaPOPPE wrote:
> hehe det er til hende, så hun skal kunne lide den..
> jeg kan heller ikke lide den

Mit bud er et Nokia 6610

http://www.nokia.dk/phones/6610/

se selv efter på nokia, så kan kæresten jo vurdere om hun kan lide den,
se evt. priser på www.mobilpriser.dk når du har fundet en model.

mvh. Jakob

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-05-04 21:05

On Tue, 04 May 2004 21:58:25 +0200
kelds@ofir.dk wrote:

> Drop kæresten...

hehe n3200 er da noget af det grimmeste nokia endnu har præsteret.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : phk

Dato : 05-05-04 12:18

"D19SakaPOPPE" <D19S*fjern*@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> hvilke mobil kan i disse dage fåes med radio i???
> jeg ved at n3200 kan, men min kæreste kan ikke lide den

6230 med radio, kamera m.m.m.

For dyr?

Min gamle tlf. er da til salg - 6510. Også med radio m.m.m. Købte den anden
fordi det kneb med at læse mine sms´er, som jeg pludselig er begyndt at
modtage og skrive et hav af :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Anders

Dato : 17-05-04 09:56

Tag kæresten med til en lokal telebutik, så kan du ikke blive andet end
tilfreds.
Et fornuftigt valg ville nok være en Nokia 6610 (er nævnt flere gange).

/ Anders

Fra : J E

Dato : 02-06-04 17:17

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote in news:c89umj$1mh4$1
@news.cybercity.dk:noget der ligner dette

> Tag kæresten med til en lokal telebutik, så kan du ikke blive andet end
> tilfreds.
> Et fornuftigt valg ville nok være en Nokia 6610 (er nævnt flere gange).
>
> / Anders

Ja, fås i dag i model 6610i med kamera
ned til kr. 499,- ved binding af forbrug
for kr. 400,- alt. 599,- ved binding for
kr. 200,-
Så kan teleringen ikke være med.