Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
størrelse på billede
Fra : Jan Dupont

Dato : 04-05-04 18:43

Skal til at have mine digitale billeder fremkaldt på papir
Har hørt at man så for sorte sider da det jo tager billeder i 4-3 og ikke
3-2

Er der et program der er let at bruge til at redigere billede i
Gerne et der er nemt
Har ca. 200 - 300 billeder jeg skal have lavet om

MVH

Jan

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-04 19:58

Jan Dupont wrote:
> [...]
> Gerne et der er nemt
> Har ca. 200 - 300 billeder jeg skal have lavet om

Det er ikke alle steder man for hvide/sorte kanter på prints ved 3:4 format.
Bruger du feks. Pixum.com (som er KLART det bedste sted efter min erfaring),
så vil du ikke opleve nogen kanter, men derimod prints leveret i 10x13,33 cm
hvis du vælger 10cm formatet.

Med PixPhotoLab tager en konvertering fra 3:4 til 2:3 ikke lang tid.
Man vælger 10x15 format, og har så mulighed for at sætte en markeringskasse
individuelt for hvert billede.
Man har også mulighed for lidt andre indstillinger så som kontrast og lys
osv.
Smart og rigtig hurtigt.
http://www.mapril.net/pplab/

Mvh