Så blev det også min tur :-( *Tyveri af cy~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-05-04 18:26

Kære NG

Kan godt tænkes at dette her indlæg er lidt OT, men håber at i overlever

Troede sqi lige at vi cyklister kunne holde os nogenlunde fri fra at få
stjlet ting og cykler og troede faktisk kun at folk gik efter biler mere
eller mindre.

Dog var min forundring stor da jeg render ind i vores viceværter der kan
berette at der er folk der går rundt og skraller cykler.

Da jeg først kigger på min cykelæ bemærker jeg at støttefoden mangler,
viceværterne kan så berette at de har smidt halvdelen af den i
containeren da de ikke vidste hvad cykel det hørte til.

Men det der så skete finder jeg fuldstændig hul i hovedet.

Da jeg er for sent på den, med at komme i skole springer jeg på cyklen
og skal til at kører. Lige da jeg skal til at dreje finder jeg ud af at
idioterne har taget begge sæt bremseklodser. Hvad fan*** kunne der ikke
være sket hvis at jeg var kørt ud i trafikken og så havde opdaget det
ved et tilfælde når at jeg havde brug for det .

Næsten frisk hjemvendt fra den lokale cykelsmed kan jeg berrette at
tyvernes "togt" har stået dem i:

2 par bremsebakker a 65 Kr.
1 stks støttefod 130 Kr.

dvs et samlet "gevinst" på 260 kr. Syens godtnok personligt at det er
det mest usle beløb at gøre sig til tyv over og vækker min totale harme
at man er total ligeglad med ejernes sikkerhed.

Tyveri burde sættes på selv samme cykel og skubbes ned at den stejleste
tilkørselsrampe mod trafikken. Så kunne de måske lærer det .
Flemming Jacobsen

Fra : chr

Dato : 04-05-04 19:17

> Næsten frisk hjemvendt fra den lokale cykelsmed kan jeg berrette at
> tyvernes "togt" har stået dem i:
>
> 2 par bremsebakker a 65 Kr.
> 1 stks støttefod 130 Kr.

Kæresten fik engang stjålet en saddel,på sydhavn station,-hvem fanden gider
stjæle en saddel

chr.

Fra : Tom

Dato : 04-05-04 19:23

> Kæresten fik engang stjålet en saddel,på sydhavn station,-hvem fanden
gider
> stjæle en saddel

nu vi er igang er der ikke nogen som har recepten til en chokoladekage

--
Tom

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-05-04 19:27

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse news:4097df91$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> gider
>
> nu vi er igang er der ikke nogen som har recepten til en chokoladekage

Køb en af de færdigblandede - de plejer at være gode

/Jakob

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 04-05-04 20:18

Ja, dem går man aldrig galt i byen med.
Lavede engang en da de gamle kom på besøg, de ville bide sig i næsen på at
det var en hjemmelavede....
Og det var en fra det virkelige liv....

Hilsen bagermesteren selv.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-05-04 19:44

> nu vi er igang er der ikke nogen som har recepten til en chokoladekage

Ingredienser: 4 æg
500 g sukker
420 g mel
250 g smeltet margarine
5 tsk bagepulver
4 tsk vanillesukker
en kop kogene vand
en kop mælk
5 spsk cacao

pisk æg og sukker hvidt og skummende bland mel og bagepulver og
vanillesukker sammen og bland det i æggesnapsen smelt magarine og det i .
kom kogende vand og cacao og bland det sammen kommes i en smurt bradepande
og kommes i forvarmet ovn på 200 grader i ca 20 min

Tips:

kom evt en glasur med florsukker og lidt cacao og en eller to æggehvider og
drys kokus mel over.

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 04-05-04 20:21

> Tips:
>
> kom evt en glasur med florsukker og lidt cacao og en eller to æggehvider
og
> drys kokus mel over.

Ja, det er et godt træk, det gjorde jeg nemlig også på den færdiglavede, og
lur mig om det ikke skulle være der de faldt i....
Istedet for det kokus mel kan man også bruge det der lillae stads, hvis man
er til det.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 04-05-04 20:50

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tips:
>
> kom evt en glasur med florsukker og lidt cacao og en eller to æggehvider

Hold da kæft hvor er jeg blevet lækkersulten. Bager du så kommer jeg med
kaffen.

MVH Niels

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-05-04 23:38

> [...]

> Tips:
>
> kom evt en glasur med florsukker og lidt cacao og en eller to æggehvider

Kokusmelet kan med fordel blandes i dejen, da kagen så holder sig frisk og
bevarer sin fugtighed længere.

Mvh.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-04 22:43

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> nu vi er igang er der ikke nogen som har recepten til en chokoladekage

Desværre nej, men kanel-bageles kan klares

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-05-04 19:32

On Tue, 04 May 2004 20:16:59 +0200, chr wrote:

> Kæresten fik engang stjålet en saddel,på sydhavn station,-hvem fanden
> gider stjæle en saddel

Enig - det er det mest latterlige og til, at blive gal over!

Glad for, at jeg ikke bor i "staden"...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Brian

Dato : 04-05-04 19:36

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

Nu vi er temmelig OT alligevel...

> Enig - det er det mest latterlige og til, at blive gal over!

Ufatteligt så mange gange du er enige med folk
Det er ikke sjældent set, at du starter en besvarelse med at
erklære dig enig... så er den ting også ude af verdenen

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-05-04 19:47

On Tue, 04 May 2004 20:36:03 +0200, Brian wrote:

> Ufatteligt så mange gange du er enige med folk Det er ikke sjældent
> set, at du starter en besvarelse med at erklære dig enig... så er den
> ting også ude af verdenen

LOL nu du siger det

Det hænger lidt sammen med, at denne gruppe er meget aktiv og skulle jeg
besvare alt hvad jeg havde en mening om, så kunne jeg ikke lave andet.

Så er det nemmest, at besvare det jeg er enig i

Men ja - jeg er enig med dig ))))

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-05-04 12:13

chr wrote:

> Kæresten fik engang stjålet en saddel,på sydhavn station,-hvem fanden gider
> stjæle en saddel

Min kollega fik nappet sidevinduerne i sin Nissan pickup.

Det var da helt sikkert en eller anden Brian der skulle til syn med
sin skodbil med tonede sideruder.

De skulle ha' et sæt undertøj lavet af friske bjørnekløer!

--
Roberto Saldo

Fra : Ivan [7100]

Dato : 05-05-04 21:26

> Tyveri burde sættes på selv samme cykel og skubbes ned at den stejleste
> tilkørselsrampe mod trafikken. Så kunne de måske lærer det .

Jaaah....man oplever meget sjov i vestbyen.